Pozycjonowanie Prestashop
PrestaShop jest liderem wśród platform e-commerce w Polsce. Twój sklep również może znaleźć się wśród liderów swojej branży, jednak by to się stało, konieczne jest prowadzenie skutecznego marketingu internetowego. Jeśli więc chcesz znaleźć się w TOP, to zaufaj ekspertom od pozycjonowania sklepów PrestaShop z Range. Wprowadzimy Cię tam.
Czy potrzebujesz pozycjonowania
dla Presta?
Odpowiadamy w ciemno — jeśli masz sklep internetowy Presty, to pozycjonowanie jest po prostu Twoim must have.
Dlaczego musisz zainwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego Presta?
- Obecność na wysokich pozycjach wyszukiwania zwiększa zaufanie klientów — te wyniki są najchętniej klikane.
- Poza topowymi pozycjami ruch znacznie spada, a zakupy są sporadyczne.
- Większy ruch i zaangażowanie odwiedzających to czynniki rankingowe Google, więc również podnoszą pozycję sklepu w wyszukiwarce.
- W przeciwieństwie do reklam PPC nie wymaga płatności za każde przejście.
- Jest to działanie długofalowe, trwające nie tyle miesiące, ile kwartały, ale zdecydowanie warto czekać na efekty.
- Konkurencja jest wszędzie — spraw, by była pod Tobą.
- Bez marketingu sklep internetowy nie jest w stanie odnieść sukcesu.
Założenie sklepu internetowego nie jest dziś żadnych problemem. Jednak aby osiągnąć sukces, należy swoją ofertę zaprezentować w odpowiedni sposób i dotrzeć z nią do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli chodzi o to pierwsze, to oprogramowanie Presta daje bardzo duże możliwości i sprawdza się świetnie zarówno w sklepach niszowych, jak i wielojęzycznych, rozbudowanych e-commerce’ach o milionowych przychodach. Zanim jednak dojdziesz do tego momentu, musisz zadbać o klientów. Tu nie ma lepszej drogi niż SEO, a PrestaShop jest platformą wyjątkowo wdzięczną do pozycjonowania. Dobrze o tym wiemy, bo oferujemy całościową obsługę sklepów na Presta — mamy deweloperów, grafików, specjalistów od UX, obsługę abonamentową, pozycjonujemy, przygotowujemy treści, prowadzimy kampanie PPC i Social Media. W Range dla Presty masz wszystko.
Wybij się przed konkurencję
dzięki SEO dla PrestaShop
Decydując się na skorzystanie z usług Range, oddajesz swój sklep w dobre ręce. Zajmujemy się marketingiem internetowym od kilkunastu lat i pozycjonowanie ma przed nami bardzo mało sekretów. Obsługujemy firmy z różnych branż, w tym trudnych, uwarunkowanych obostrzeniami prawnymi, o wysokiej konkurencji i solidnych budżetach. Nie stronimy jednak także od małych e-commerce’ów, których oferta skierowana jest do wąskiego grona odbiorców, pasjonatów czy hobbystów. Oddajemy Ci do dyspozycji sprawnie działający zespół specjalistów, dzięki którym sukces Twojego sklepu będzie w zasięgu ręki.
Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Racjonalnie podchodzimy do zadania, biorąc pod uwagę Twoje możliwości finansowe, otoczenie konkurencyjne, asortyment i branżę, obecne pozycje sklepu. Przeprowadzamy profesjonalny audyt i analizę, co pozwala nam odpowiedzieć na pytanie, jakie rezultaty może dać pozycjonowanie sklepu PrestaShop w Twoim przypadku, w jakim czasie i oczywiście jak duże środki należy zainwestować.
Co możemy zrobić dla lepszej pozycji
sklepu Presta?
Zakres działań, jakie należy wdrożyć w sklepie, może się różnić w zależności od tego, co zastaniemy w momencie wejścia. Podejmujemy współpracę ze sklepami będącymi dopiero na etapie koncepcji, gdzie trzeba dopiero zaprojektować jego wygląd, elementy czy ścieżkę użytkownika. Przejmujemy sklepy po innych agencjach, które nieraz są bardzo zadbane i dopracowane, ale działania SEO off-site nie były dość skuteczne. Mamy też w portfolio takie, które właśnie z nami wyrosły na liderów swoich branż i z nich jesteśmy najbardziej dumni…
PrestaShop jest systemem Open Source, który ma duże możliwości, ale dopiero po zainstalowaniu i poprawnym skonfigurowaniu odpowiednich modułów i dodatków. Stąd też niektóre działania pozycjonerów, jakie w SaaS wykonuje się jednym kliknięciem (np. budowa przyjaznych adresów URL czy unikalnych meta tagów), tutaj wymagają wcześniejszej implementacji określonych komponentów, czym zajmuje się nasz dział techniczny. Chociaż sam sposób naszego działania może się trochę różnić od tego, co robimy np. pozycjonując sklepy internetowe na WooCommerce, to jednak wykonujemy analogiczne czynności.
Wśród nich znaleźć się mogą:
- audyt sklepu,
- analiza słów kluczowych i widoczności, w tym na frazy long tail,
- analiza konkurencji,
- analiza dotychczasowej strategii, wraz z ewentualną korektą,
- podłączenie i sprawdzenie analityki,
- optymalizacja techniczna,
- optymalizacja meta tagów,
- przygotowanie treści na strony kategorii i produktów,
- przygotowanie content planu i treści na blog,
- monitorowanie, raportowanie i optymalizacja działań SEO,
- link building za pomocą odpowiednio dobranych serwisów zewnętrznych ( off-site SEO).
Wszystko dla PrestaShop
w jednym miejscu - w Range
Nasza agencja ma dla Ciebie ofertę kompleksowej obsługi PrestaShop. Zajmujemy się bowiem nie tylko ich pozycjonowaniem. Świadczymy również usługi projektowania i tworzenia sklepów Presta, więc możesz zacząć z nami współpracę już na wczesnym etapie. Dla naszych klientów przygotowaliśmy również propozycję wsparcia technicznego i administracji PrestaShop, bo zdajemy sobie sprawę, że po jego uruchomieniu konieczny jest szybki i sprawny serwis, a czynniki techniczne również rzutują na pozycję w SEO. Jeśli potrzebujesz pomocy w innych obszarach, jak kampanie PPC, obsługa mediów społecznościowych czy stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla e-commerce, to także jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Najczęściej zadawane pytania
Wycena zawsze jest przeprowadzana indywidualnie i zależna głównie od konkurencji i jej pozycji w stosunku do Twojego sklepu. Trzeba jednak pamiętać, że konkurencyjna jest każda branża i nawet średniej wielkości sklep powinien być przygotowany na zainwestowanie kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Czas, po którym można mówić o osiągnięciu zadowalających wyników, zależy głównie od siły konkurencji i wielkości budżetu. Nasi eksperci osiągają jednak dobre wyniki na budżetach nawet o połowę mniejszych niż sugerowane przez inne firmy. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli pozycjonujemy Prestę od zera albo z niskich pozycji, to rezultaty działań będzie widać najwcześniej po kilku miesiącach. Jest on jednak estymowany na etapie wyceny, aby móc Ci przedstawić nasze prognozy i skonfrontować je z oczekiwaniami.