Robimy dobre pozycjonowanie sklepów internetowych

Wysoka pozycja w Google to
klucz do sukcesu w e-commerce

Miej pewność, że wszyscy potencjalni klienci wiedzą, jak znaleźć Twój sklep — nie tylko w realnym świecie, ale i w sieci. Zadbaj o to, aby Twoja oferta, produkty i usługi wyprzedziły konkurencję w wyścigu o pierwsze miejsca w rankingu Google. 

Oferta w pigułce - konkrety dla zajętych

Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie sklepu internetowego Range?

Inwestujesz w takie pozycjonowanie, które sprawi, że Twój sklep będzie doskonale widoczny w sieci, dzięki czemu na stronie zwiększy się ruch, a firma osiągnie zyski. Oto dlaczego warto zaufać właśnie nam:

Nie musisz czytać dalej

Dalsza treść skierowana jest do osób, które nie do końca wiedzą czym jest i jakie korzyści daje wysoka pozycja w wyszukiwarce.

Masz już tę wiedzę? Nie trać czasu — zadzwoń lub napisz, opowiedz nam o  Twoich celach i biznesie, a my powiemy, jak je osiągnąć i ile to będzie kosztować.

Marcin Caban
New Business Manager

Dlaczego sukces sklepu online zależy od pozycjonowania w Google?

W biznesie nie istnieje jeden sprawdzony sposób na sukces. Jednak istnieją pewne zasady i wskazówki, jak go osiągnąć.

Dla e-commerce bez wątpienia jest to inwestycja w pozycjonowanie. SEO to forma marketingu internetowego, która przy stosunkowo niewielkich kosztach (w porównaniu np. do płatnej reklamy) pozwala na osiągnięcie trwałych efektów biznesowych, w postaci: 

Wyżej w rankingu Google = lepiej niż konkurencja

Czym jest i co składa się na pozycjonowanie e-sklepu?

Na pozycjonowanie sklepów internetowych, tak jak pozycjonowanie wszystkich innych stron, składa się szereg działań mających jeden cel: jak najwyższa pozycja w Google. Chodzi o to, aby na określone słowa kluczowe to właśnie dany sklep internetowy wyświetlał się na szczycie listy organicznego wyszukiwania, wyprzedzając przy tym konkurencję.

W ramach działań pozycjonerskich prowadzonych przez ekspertów dla Twojego sklepu internetowego, możesz spodziewać się zadań, takich jak:

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Google

Kompleksowa optymalizacja to klucz do sukcesu w pozycjonowaniu

Wybierając Range masz pewność, że zadbamy o odpowiednią optymalizację wszystkich aspektów funkcjonowania sklepu internetowego, w tym:

Nie musisz ufać nam na słowo!
Zobacz, dlaczego nazywamy się ekspertami.

Wybierając pozycjonowanie sklepu internetowego z Range masz pewność, że zlecone zadania będą wykonane z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi SEO i w sposób bezpieczny — co daje gwarancję nie tylko osiągnięcia, ale i utrzymania wysokich pozycji w Google przez długi czas. 

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania na temat
pozycjonowania sklepów internetowych

Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z pozycjonowanie sklepów internetowych w wyszukiwarkach. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej

Ponieważ jest to sposób na organiczne, naturalne pozyskiwanie klientów. Wydatek, który się opłaca, zwiększa bowiem widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Zwiększony ruch na stronie to więcej zamówień, które przekładają się na zysk sklepu, możliwość rozwoju, rozszerzania działalności. Pozycjonowanie pozwala też na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, osób potrzebujących konkretnych produktów czy usług. Już nimi zainteresowanych, szukających tylko miejsca, w którym dokonać mogą zakupu. Niech to będzie wasz sklep, nie konkurencji.

Nie ma możliwości zagwarantowania, że zawsze uda się nam osiągnąć określoną pozycję. Konkurencja też nie śpi, również stara się pozycjonować swoje sklepy. Możemy natomiast zagwarantować, że zrobimy wszystko, co możliwe, by udało nam się wspólnie osiągnąć sukces.

Jest to możliwe, wymaga jednak naprawdę dużego doświadczenia i umiejętności. Jeśli zaś będziecie zdobywać doświadczenie na swoim sklepie, możecie stracić wiele miesięcy pracy i nadal być w punkcie wyjścia. Porównajcie swoją pozycję w wyszukiwarce z konkurencją. Niemal na pewno korzysta ona z usług Agencji Marketingowej. Wiemy, że nasze usługi kosztują, jednak bardziej kosztowne może być zostanie daleko w tyle za konkurencją i próba robienia wszystkiego samemu. Pewne oszczędności są tylko pozorne.

W pewnych przypadkach faktycznie pozycjonowanie sklepu internetowego niesie ze sobą ryzyko. Dzieje się tak, jeśli powierzacie je w niewłaściwe ręce. Wtedy może się okazać, że pozycjonowanie nie przyniesie efektów, a pozycja sklepu pozostanie niezmieniona. Może też, czego wam nie życzymy, nastąpić jej spadek, albo nawet trafić w tzw. filtr Google, czyli karę za niewłaściwe działania pozycjonujące. Często pojawia się pokusa, by do jakiegoś efektu dążyć jak najszybciej. W pozycjonowaniu to się nie sprawdza, na efekty trzeba poczekać. Jednak im wcześniej zaczniemy współpracę, tym wcześniej będziecie odczuwać jej wyniki.

Jak już mówiliśmy, pozycjonowanie jest procesem, nie działaniem jednorazowym. Musi trwać. Zanim wy zobaczycie efekt, my musimy podjąć szereg działań, poprawiających widoczność sklepu w internecie. Pozyskiwanie wartościowych treści, budowanie profilu linkowego, zwiększanie widoczności sklepu na forach, blogach, w mediach społecznościowych, dobór odpowiednich słów kluczowych, monitorowanie konkurencji – to wszystko nasza codzienna praca. Bez obaw, przyniesie ona owoce, ale nie nastąpi to w ciągu miesiąca czy dwóch.

Niektóre efekty mogą pojawiać się dość szybko, na przykład te, będące wynikiem optymalizacji sklepu i działań on-site. Na faktyczny wzrost widoczności w wyszukiwarkach musicie czekać kwartał lub dłużej, w zależności od konkurencyjności fraz. To są realne wartości, potwierdzone wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Po tym czasie powinniście zauważyć już nie tylko sam wzrost widoczności, ale także więcej wejść klientów, wyższą konwersję, większą sprzedaż. I przez cały ten czas nasza praca trwa. Sprawdzamy wasze pozycje, wyszukujemy ciekawe miejsca na pozyskanie linków, obserwujemy działania konkurencji, przygotowujemy treści na stronę sklepu i do publikacji. Powtórzmy – pozycjonowanie nie jest jednorazowym działaniem, jest procesem, maratonem, wyścigiem z konkurencją. Z nami jesteś w stanie go wygrać.