Pozycjonowanie lokalne

Zdobądź nowych klientów i wyprzedź konkurencję w Twoim regionie

Dla lokalnych firm doskonała widoczność dla klientów jest podstawą sukcesu. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu, zoptymalizowanej wizytówce na Mapach Google i odpowiednio stargetowanej reklamie wyprzedzisz lokalną konkurencję, a Twoje produkty i usługi pojawią się na szczycie listy wyszukiwania.

Oferta w pigułce

Zyskaj przewagę w regionie i wypromuj firmę przy niewielkich nakładach

Inwestując w pozycjonowanie lokalne, stawiasz nie tylko na wysoce skuteczną, ale i kompleksową promocję Twojej firmy. Ten rodzaj marketingu internetowego łączy w sobie zalety wizytówki na Mapach Google, reklamy Google Ads oraz organicznego pozycjonowania, dzięki czemu:

Rozwiąż problemy z dotarciem do lokalnych klientów!

Masz wrażenie, że Twoje produkty i usługi spełnią oczekiwania klientów, jednak masz trudność z ich wypromowaniem w warunkach lokalnej konkurencji?

Pozycjonowanie to doskonałe rozwiązanie tego problemu, zwłaszcza jeśli:

Google Maps, Google Ads i… wiele więcej — co składa się na lokalne SEO

Zlecając nam pozycjonowanie lokalne Twojej firmy, powierzasz nam tak naprawdę nie jedno, a szereg zadań mających jeden cel: poprawę widoczności Twojej firmy, produktów i usług dla potencjalnych klientów w regionie, mieście czy nawet dzielnicy. Zależy nam na tym, aby Twoja firma znalazła się na szczycie rankingu wyszukiwania Google oraz w kluczowych miejscach podczas korzystania z Google Maps i innych usług lokalnych Google.

W tym celu nasi eksperci mogą zająć się m.in.:

Mamy wiedzę i doświadczenie, z których możesz skorzystać

Powierzając nam pozycjonowanie lokalne swojej firmy, masz pewność, że nad zwiększeniem widoczności Twojego biznesu będzie pracował zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Możemy zagwarantować Ci:

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z kampanią reklamą lokalną. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej

Zauważyłeś, że Twój biznes nie przyciąga nowych klientów i ciężko Ci wypromować swoje produkty lub usługi? A może prowadzisz firmę już jakiś czas i zaobserwowałeś, że nowe, lokalne firmy z tej samej branży radzą sobie z promocją w internecie lepiej niż Ty i przyciągają klientów, którzy kiedyś wybierali Ciebie? To jasny znak, że czas zadbać o poprawę widoczności w internecie. Pozycjonowanie dla lokalnych firm stanowi już standard — to jedno z najskuteczniejszych, a przy tym stosunkowo niedrogich (w porównaniu do reklamy tradycyjnej) narzędzi marketingu internetowego. Pamiętaj, że każdy dzień, w którym Twoja firma jest niewidoczna w sieci, oznacza stratę dla Twojego biznesu — klienci nie znajdą Twoich produktów i usług, a więc skorzystają z oferty konkurencji.

Fakt, że Twoja strona internetowa nie jest jeszcze idealnie zoptymalizowana pod względem SEO, a nawet gdy jeszcze w ogóle nie istnieje, nie stanowi to przeszkody w rozpoczęciu procesu pozycjonowania. Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci po kolei wprowadzić odpowiednie narzędzia marketingu internetowego i wypromować się skutecznie na dane frazy.

Jeśli prowadzisz lokalny biznes i chcesz minimalnym kosztem pozyskać nowych klientów, odpowiedź brzmi TAK. Celem pozycjonowania jest to, aby strona internetowa Twojej firmy i jej wizytówka na Mapach Google pojawiły się wysoko w wynikach wyszukiwania dla fraz użytych przez klientów w Twoim mieście czy nawet dzielnicy. To z kolei pozwoli na zwiększenie widoczności firmy w sieci i przełoży się na zainteresowanie oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami. 

Do skorzystania z oferty pozycjonowania lokalnego zachęcamy Cię przede wszystkim, jeśli:

  • prowadzisz sklep lub świadczysz usługi pod określonym adresem — w biurze, warsztacie itd. i chcesz, aby dowiedziało się o tym jak najwięcej osób z Twojej okolicy,
  • działasz w branży zdrowotnej — jesteś kardiologiem, ginekologiem, dermatologiem, okulistą itd. i przyjmujesz pacjentów w gabinecie lub w placówce NZOZ i zależy Ci na upublicznieniu informacji o adresie oraz godzinach przyjęć,
  • dojeżdżasz do klienta, oferując produkty lub usługi na danym obszarze np. na terenie miasta czy województwa,
  • oferujesz sale lub miejsca do wynajęcia, takie jak domy weselne, hotele i chcesz pokazać swój biznes osobom planującym wydarzenie lub wypoczynek,
  • działasz w branży turystycznej,  oferujesz lokalne atrakcje, takie jak spacery, rejsy, wędrówki czy zwiedzanie miasta i chcesz przyciągnąć turystów znajdujących się w okolicy,
  • prowadzisz restaurację, bar lub inny punkt gastronomiczny i chcesz zachęcić lokalnych klientów do wizyty.

Lokalne SEO to nie to samo co tradycyjne pozycjonowanie. Różni je przede wszystkim sposób dobierania fraz i słów kluczowych – poza określeniami odnoszącymi się do biznesu, w lokalnym pozycjonowaniu liczy się to, gdzie sprzedawane są produkty czy świadczone usługi. Istnieje jeszcze jedna różnica – lokalne wyniki wyszukiwania w Google zmieniają się jeszcze bardziej dynamicznie niż inne. W całym procesie pozycjonowania lokalnego nieco mniejsze znaczenie ma np. liczba linków kierujących do strony internetowej, za to bardziej liczą się opinie zebrane od klientów z regionu i sama wizytówka na Mapach Google.

 

Jako eksperci od pozycjonowania lokalnego skupimy się na kwestiach związanych ze zdobyciem klientów w Twojej okolicy. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu firm z różnych lokalizacji i branż, więc jesteśmy w stanie zaproponować Ci indywidualne warunki, dostosowane do specyfiki Twojego biznesu, jak panującej w rejonie konkurencji.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…