Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
w wyszukiwarkach to większe zyski
Przestań wydawać pieniądze na nieskuteczny marketing – powierz pozycjonowanie ekspertom, wyprzedź konkurencję i pokaż swoją firmę wszystkim potencjalnym klientom.
Przekonaj się, że inwestycja
w pozycjonowanie się opłaca
Firma, której nie widać w sieci praktycznie nie istnieje. Zleć pozycjonowanie specjalistom z Range i osiągaj zyski dzięki wysokim pozycjom w Google. Oto, co wyróżnia naszą ofertę na tle konkurencji:
- 15 lat doświadczenia w branży SEO — zajmujemy się tym dłużej niż istnieje odział Google Polska! Powiedzieć, że zjedliśmy zęby na pozycjonowaniu stron, to nic nie powiedzieć. Mimo że znamy tą branże od podszewki, to cały czas szukamy nowych, skuteczniejszych metod pozycjonowania, co wciąż daje nam przewagi nad konkurencją,
- skuteczność — potwierdzona czołowymi pozycjami w mocno konkurencyjnych branżach w których na sukces często trzeba działać wiele miesięcy,
- elastyczny model rozliczenia — możemy rozliczać się za osiągnięte pozycje, ryczałtowo, za poszczególne działania lub hybrydowo,
- brak długoterminowych umów — współpracujesz z nami dlatego, że chcesz, a nie dlatego, że musisz,
- przejrzystość współpracy — otrzymujesz od nas cykliczne raporty i informacje na temat naszych działań i efektów,
- odpowiedzialność za zlecenie — bezpieczeństwo naszych działań jest dla nas priorytetem, za każdym naszym działaniem stoi człowiek, a nie maszyna,
- szersze spojrzenie — nie tylko budujemy dobre pozycje, ale wyszukujemy też nowe frazy i grupy docelowe, do których warto dotrzeć z ofertą.
Dalsza treść skierowana jest do osób, które nie do końca wiedzą czym jest i jakie korzyści daje wysoka pozycja w wyszukiwarce.
Masz już tę wiedzę? Nie trać czasu — zadzwoń lub napisz, opowiedz nam o Twoich celach i biznesie, a my powiemy, jak je osiągnąć i ile to będzie kosztować.
Dobre pozycjonowanie w Google to najlepsza reklama Twojej firmy
Już dawno minęły czasy, w których widoczność w Google była dodatkowym sposobem na marketing. Obecnie to wymóg — zarówno dla lokalnych, jak i globalnych biznesów, którym zależy na rozwoju i wyprzedzeniu konkurentów.
Osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwania Google może przynieść Twojej firmie mnóstwo korzyści, w tym:
- lepszą widoczność usług i produktów, wśród osób poszukujących ich w sieci,
- przewagę nad konkurentami z tej samej lokalizacji lub branży,
- zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym liczby zapytań ofertowych,
- zdobycie nowych klientów, którzy łatwiej znajdą Twoje produkty i usługi w sieci, a co za tym idzie — większe zyski,
- zapewnienie obecnym klientom łatwego dotarcia do oferty i kontaktu z firmą, a w efekcie zapobiegnięcie ich odejściu do konkurencji,
- ograniczenie wydatków na skuteczny marketing internetowy, dzięki powierzeniu pozycjonowania i optymalizacji strony pod SEO w ręce ekspertów.
O co chodzi
w pozycjonowaniu stron?
Skoro trafiłeś na naszą stronę, to pewnie masz już ogólne pojęcie na temat tego, czym jest pozycjonowanie. Dlatego skupimy się tu na tym, na czym polega ten proces i jak w jaki sposób my — eksperci z zakresu marketingu internetowego i SEO — doprowadzamy tego, aby Twoja firma pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google.
-
Cel pozycjonowania
Niezależnie od tego, czy mówimy o pozycjonowaniu stron internetowych, czy ich optymalizacji pod SEO cel tych działań jest jasny: zwiększenia pozycji firmy w organicznych wynikach wyszukiwarki Google, a przez to zwiększenie sprzedaży i zysków firmy. -
Działania w ramach pozycjonowania
Pozycjonowanie zlecone ekspertom obejmuje szereg czynności prowadzonych na i wokół Twojej strony internetowej, które mają na celu dostosowanie jej wyglądu i treści do aktualnych wytycznych algorytmów Google. Są to dwa rodzaje działań: -
Działania On-Site, czyli optymalizacja strony www pod algorytm wyszukiwarki
W jej ramach nasi eksperci:- przeprowadzą kompleksowy audyt, analizujący wiele aspektów, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce,
- przygotują wytyczne do wprowadzenia na stronie www, mające za zadanie naprawę elementów, które w audycie zostały oznaczone jako nieprawidłowe,
- stworzą lub zoptymalizują wartościowy content, który obejmuje artykuły, wpisy i inne teksty zawierające ustalone wcześniej frazy i słowa kluczowe, publikowane na Twojej stronie www. Działania te, oprócz oczywistej korzyści dla klienta w postaci wysokiej jakości, rzetelnych informacji o firmie i jej ofercie, służą też robotom indeksującym i zwiększają szansę na to, że Google lepiej oceni wartość Twojej strony.
Range to agencja full service. Dlatego, jeśli Twoja firma nie jest w stanie samodzielnie wyeliminować błędów uniemożliwiających osiągnięcie wysokich pozycji w Google na podstawie przeprowadzonego audytu i wytycznych, nasi eksperci mogą podjąć się również zadań z zakresu webdevelopment. Aby ustalić zakres takich zadań skontaktuj się z nami. -
Działania Off-Site, czyli wszystkie czynności prowadzone poza witryną, które w głównej mierze skupiają się na pozyskiwaniu wartościowych linków na Twoją stronę www:
- opracowania strategii link buildingowej, czyli zaplanowaniu struktury linków pozycjonujących w serwisach powiązanych tematycznie z Twoją stroną i firmą,
- zadbanie o to, aby linki zewnętrzne umieszczane były na wartościowych serwisach czy blogach,
- pozyskania linków SEO, czyli tzw. link building. Chodzi tu o linki zewnętrzne, które kierują zarówno klientów, jak i roboty indeksujące, do Twojej strony internetowej,
- content marketing w obrębie własnych zasobów i digital PR w obrębie zewnętrznych stron, for, blogów itp.
Skuteczne pozycjonowanie stron w Google
Jeśli zdecydujesz się powierzyć pozycjonowanie Twojej firmy w nasze ręce, możemy obiecać:
- Efektywność — to nie określona pozycja, a korzyść dla Twojej firmy jest naszym celem, dlatego w swojej pracy kładziemy nacisk na efekty SEO, takie jak wzrost sprzedaży, zdobycie klientów czy zwiększenie widoczności firmy.
- Skuteczność — działamy celowo, tak aby Twoja inwestycja w SEO doprowadziła do osiągnięcia celów biznesowych. W ramach tego dbamy nie tylko o wypracowanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, ale wyszukujemy nowe frazy, na które możesz w przyszłości się pozycjonować i grupy docelowe, które mogą stać się Twoimi potencjalnymi klientami.
- Indywidualne podejście — mimo że na wstępie umawiamy się na określone warunki, nie traktujemy tych wytycznych jako jedynej słusznej drogi postępowania. Do każdego biznesu i zadania podchodzimy indywidualnie, a nasze usługi dopasowują się elastycznie do zmieniających się warunków np. wzrostu konkurencji, pojawienia się nowej grupy docelowej, nowych fraz czy sytuacji takich jak COVID.
- Raportowanie prac i bieżąca optymalizacja działań — przez cały czas trwania umowy informujemy Cię o efektach naszych działań. Oprócz tego, jeszcze w trakcie współpracy sprawdzamy ich efektywność i optymalizujemy pod kątem osiągnięcia jak najwyższych pozycji.
- Ekspercka wiedza i doświadczenie — zespół Range składa się z m.in. z ekspertów od SEO, copywritingu, webdevelopmentu oraz użyteczności i dostępności strony internetowej. Mamy Status Google Partner, certyfikaty Google Ads i Google Analytics. Ciągle poszerzamy swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego, a wszystkie powierzone nam zadania wykonujemy z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi SEO.
Jesteśmy specjalistami od SEO i znamy dobrze realia marketingu internetowego, dlatego nie obiecamy Ci cudów.
W relacjach z klientami stawiamy na uczciwość, dlatego już teraz powinieneś wiedzieć: NIE MOŻEMY zagwarantować, tego że:
- Twoja firma osiągnie określoną, stałą pozycję w wynikach wyszukiwania (np. że będzie stale na 1 lub 2 miejscu na frazę fryzjer Warszawa).
- Sprzedaż Twoich produktów lub usług wzrośnie o X, po osiągnięciu wysokiej pozycji przez określone frazy.
- Zawsze będziemy skłonni negocjować stawkę za pozycjonowanie — wiedza i doświadczenie, jakim może pochwalić się nasz zespół, mają swoją cenę, o której poinformujemy Cię uczciwie już na początku współpracy.
- Po podpisaniu umowy zostawimy Cię „w spokoju” — przeciwnie, możesz oczekiwać telefonów i maili od naszych ekspertów, którzy będą potrzebowali określonym informacji, aby świadczyć najwyższy standard usług.
- Poprzestaniemy na jednym, standardowym rozwiązaniu. Jako eksperci rozumiemy, że pozycjonowanie to dynamiczny proces, na który wpływ na wiele czynników. Dlatego też nie przestajemy szukać najlepszych rozwiązań i nie spoczywamy na laurach — stale coś zmieniamy i optymalizujemy, aby osiągnąć dla Ciebie jeszcze lepszą pozycję.
Najczęściej zadawane pytania
na temat pozycjonowania stron
Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z pozycjonowaniem stron w wyszukiwarkach. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej:
Na czym polega i co to jest pozycjonowanie strony?
Mianem pozycjonowania określa się wszystkie działania składające się na jeden cel — osiągnięcie jak najlepszej widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Wśród podstawowych czynności przeprowadzanych w ramach pozycjonowania wyróżnić można m.in.:
- tworzenie wartościowych tekstów (contentu),
- optymalizacja strony pod względem kodu,
- wewnętrzne i zewnętrzne linkowanie (linkbuliding).
Skuteczne pozycjonowanie pozwoli firmie wyprzedzić konkurentów w wyścigu na szczyt listy wyników Google. Celem ekspertów SEO będzie zadbanie o to, aby to Twoja witryna pojawiła się na pierwszych miejscach, podczas wyszukiwania danego słowa kluczowego. A nie jest to zadanie łatwe, bo kolejność wyświetlania ustalana jest przez zaawansowane algorytmy, które analizują kilkaset czynników mających wpływ na pozycję strony. To właśnie na ich podstawie ustalany jest ranking dla konkretnego słowa kluczowego.
Jak samodzielnie pozycjonować swoją stronę internetową?
Oto etapy, na których powinieneś skupić się przy samodzielnym pozycjonowaniu strony internetowej:
- punktem wyjścia będzie stworzenie strony internetowej, najlepiej na tzw. CMS, czyli na systemie zarządzania treścią, który umożliwi samodzielne edytowanie znajdującego się tam contentu. Już na tym etapie powinieneś wiedzieć, do kogo ma być kierowana strona, czyli ustalić docelową grupę klientów i na tej podstawie projektować jej wygląd strony i decydować o treści.
- Następny etap to działania optymalizacyjne. W dużym skrócie mają polegać one najpierw na ustaleniu słów kluczowych i fraz, których wyszukiwanie w Google będzie prowadziło potencjalnych klientów do Twojej oferty. Należy zadbać też o odpowiednie nasycenie strony internetowej wybranymi słowami kluczowymi.
- Kolejny krok to zadbanie o unikalność treści. Chodzi tu o to, aby umieszczany na stronie content był oryginalny zarówno w stosunku do innych witryn, jak i wewnątrz Twojej własnej strony (np. w innych zakładkach, na blogu, w ofercie itd.).
To absolutne podstawy do rozpoczęcia samodzielnego pozycjonowania swojej firmy. Jak widać nie jest to wcale łatwe zadanie. Pozycjonowanie wymaga czasu, cierpliwości i przede wszystkim — specjalistycznej wiedzy. Opatrzone jest też sporym ryzykiem, bo wykonane nieprawidłowo może spowodować obniżenie pozycji strony na dane słowa kluczowe, a nawet — całkowite usunięcie witryny z wyników wyszukiwania Google.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ koszty pozycjonowania zależą od konkurencyjności branży oraz ilości słów kluczowych.
Ceny pozycjonowania podejmowanego przez profesjonalistów wahają się od kilkuset złotych w przypadku pozycjonowania lokalnego lub niewielkiej liczby nisko konkurencyjnych fraz, do nawet kilkunastu / kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie przy pozycjonowaniu na bardzo dużą liczbę mocno konkurencyjnych fraz kluczowych.
Rozbieżności są ogromne, bo pytanie jest z tych rodzaju „ile kosztuje samochód?” bez żadnych dodatkowych informacji, o jaki samochód nam chodzi.
Jeżeli chcesz poznać szacunkowy koszt pozycjonowania swojej strony, wyślij zapytanie o darmową i niezobowiązującą wycenę.
Skąd mam wiedzieć, czy moja firma powinna zainwestować w pozycjonowanie?
Obecnie niemal każda firma posiada własną stronę internetową. Co więcej — wiele z nich to naprawdę czytelne i dobrze wykonane serwisy. Prawdą jest jednak, że wśród milionów stron www, tylko te dobrze wypromowane zdobywają nowych klientów.
Wniosek jest jeden: jeśli chcesz sprzedawać produkty lub usługi w Internecie, musisz stać się w nim widoczny. Pamiętaj, że liczba jego użytkowników stale rośnie. W sieci nie tylko szuka się informacji o produktach i usługach, ale decyduje się też na ich zakup — na podstawie tego, co pojawi się w wyszukiwarce — strona, opinie, oceny. Dlatego właśnie warto inwestować w pozycjonowanie — to dzięki wysokim pozycjom w rankingu Google możesz zdobyć klienta poprzez Internet i zadbać o to, aby wybrał Ciebie, a nie konkurenta z branży.
Dlaczego muszę płacić co miesiąc?
Już na początku naszej współpracy wspólnie ustalimy miesięczne wydatki na SEO dla Twojej firmy. Dlaczego miesięczne? Ponieważ osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce wymaga ciągłej pracy, a nie jednorazowego działania, które nie ma szans przynieść stałych rezultatów. W pozycjonowaniu kluczowe jest nie tylko samo osiągnięcie pozycji, ale przede wszystkim jej późniejsze utrzymanie. Poza tym regularne płatności pozwolą w łatwy sposób obliczyć zwrot z inwestycji w marketing internetowy.
Oczywiście warunki, które ustalimy na początku, są elastyczne. W trakcie trwania współpracy możesz zmodyfikować liczbę czy rodzaj fraz, na jakie ma pozycjonować się firma lub zakres działań prowadzonych przez naszych ekspertów.
Czy dajecie gwarancje pozycji?
Nie jesteśmy w stanie, jak żadna inna firma rzetelnie oferująca usługę SEO, dać gwarancje osiągnięcia określonej pozycji przez dane słowo kluczowe. Mamy jednak w ofercie model rozliczenia hybrydowego, w którym część płatności następuje po osiągnięciu i utrzymaniu pozycji przez dane słowo kluczowe.
Jeżeli jakaś firma oferuje Ci gwarancje osiągnięcia lub utrzymania pozycji, to warto zachować ostrożność, najprawdopodobniej to zwykły hochsztapler.
Jak sprawdzić pozycję strony w wynikach Google?
Jeśli wybierzesz samodzielne, ręcznie (i darmowe) sprawdzenie pozycji, pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić, jest wpisanie nazwy firmy do wyszukiwarki Google. Dzięki temu szybko dowiesz się, czy Twój biznes w ogóle istnieje w wynikach wyszukiwania. Jeśli się tam znajduje (i to na samym szczycie listy) jest to dobry znak.
Drugim krokiem może być sprawdzenie, czy Twoja witryna jest zaindeksowana. W tym celu użyj operatora site: dodając do niego nazwę domeny, czyli: site:twojadomena.pl. Pomoże Ci to wyświetlić wyniki dla zaindeksowanych adresów URL z Twojej domeny. Jeśli nie pojawią się żadne wyniki, oznacza to, że Twoja witryna nie jest widoczna w Google, a co za tym idzie — jesteś zupełnie niewidoczny w sieci. To jasny sygnał, że jak najszybciej powinieneś podjąć działania w kierunku pozycjonowania swojego biznesu.
Kolejnym etapem jest sprawdzenie pozycji twojej firmy na określone słowa kluczowe związane z Twoją ofertą. W tym celu skorzystaj z trybu incognito w przeglądarce i wyszukaj odpowiednią frazę, po prostu wpisując ją w okienko wyszukiwania. Jeśli prowadzisz już działania SEO, jest szansa, że zobaczysz na szczycie listy wyszukiwania. Jeśli nie — czas je rozpocząć.
Jeśli nie masz czasu na ręczne sprawdzenie pozycji, możesz użyć do tego celu darmowych lub płatnych narzędzi do ich monitoringu.
Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
SEO w innych miastach:
- Pozycjonowanie Zielona Góra
- Pozycjonowanie Dąbrowa Górnicza
- Pozycjonowanie Wrocław
- Pozycjonowanie Opole
- Pozycjonowanie Łódź
- Pozycjonowanie Sosnowiec
- Pozycjonowanie Gliwice
- Pozycjonowanie Warszawa
- Pozycjonowanie Toruń
- Pozycjonowanie Białystok
- Pozycjonowanie Częstochowa
- Pozycjonowanie Katowice
- Pozycjonowanie Rzeszów
- Pozycjonowanie Lublin
- Pozycjonowanie Nowy Targ
- Pozycjonowanie Nowy Sącz
- Pozycjonowanie Kraków
- Pozycjonowanie Kielce