Robimy dobre pozycjonowanie sklepów internetowych
klucz do sukcesu w e-commerce
Miej pewność, że wszyscy potencjalni klienci wiedzą, jak znaleźć Twój sklep — nie tylko w realnym świecie, ale i w sieci. Zadbaj o to, aby Twoja oferta, produkty i usługi wyprzedziły konkurencję w wyścigu o pierwsze miejsca w rankingu Google.
Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie sklepu internetowego Range?
Inwestujesz w takie pozycjonowanie, które sprawi, że Twój sklep będzie doskonale widoczny w sieci, dzięki czemu na stronie zwiększy się ruch, a firma osiągnie zyski. Oto dlaczego warto zaufać właśnie nam:
- Pozycjonowanie nie ma dla nas tajemnic — zajmujemy się nim od 15 lat, a w naszym zespole łączymy wszystkie kompetencje i wiedzę z zakresu SEO, SEM i marketingu internetowego. Mamy Status Google Partner oraz certyfikaty Google Ads i Google Analytics, potwierdzające nasze kompetencje.
- Jesteśmy skuteczni — osiągaliśmy wysokie pozycje stron i sklepów internetowych, nawet w bardzo konkurencyjnych branżach.
- Usługi wykonujemy kompleksowo — zlecając nam pozycjonowanie, masz pewność, że zadbamy o każdy szczegół. Przeprowadzimy audyt, dobierzemy właściwe słowa kluczowe, a wszystkie elementy e-sklepu zostaną odpowiednio zoptymalizowane.
- Działamy ostrożnie i bezpiecznie — powierzając nam zadania, masz pewność przestrzegania dobrych praktyk i działania zgodnie z wytycznymi Google, co daje gwarancje długotrwałych efektów.
- Jesteśmy elastyczni — nie wiążemy Cię długoterminowymi umowami. Zależy nam na tym, żebyś współpracował z nami, dlatego że chcesz, a nie dlatego, że musisz.
- Twój sukces jest naszym sukcesem — gdy Twój e-sklep osiągnie dobrą pozycję nie zostawimy Cię samego — pomożemy Ci w jej utrzymaniu, wyszukując nowe frazy i starając się dotrzeć do kolejnych grup docelowych, które mogą stać się Twoimi klientami i przynieść Ci zyski.
Dalsza treść skierowana jest do osób, które nie do końca wiedzą czym jest i jakie korzyści daje wysoka pozycja w wyszukiwarce.
Masz już tę wiedzę? Nie trać czasu — zadzwoń lub napisz, opowiedz nam o Twoich celach i biznesie, a my powiemy, jak je osiągnąć i ile to będzie kosztować.
Dlaczego sukces sklepu online zależy od pozycjonowania w Google?
W biznesie nie istnieje jeden sprawdzony sposób na sukces. Jednak istnieją pewne zasady i wskazówki, jak go osiągnąć.
Dla e-commerce bez wątpienia jest to inwestycja w pozycjonowanie. SEO to forma marketingu internetowego, która przy stosunkowo niewielkich kosztach (w porównaniu np. do płatnej reklamy) pozwala na osiągnięcie trwałych efektów biznesowych, w postaci:
- większej liczby użytkowników odwiedzających sklep,
- wysokich pozycje dla słów kluczowych i fraz powiązanych z biznesem (produktów, kategorii, marek),
- wzrostu sprzedaży,
- wyprzedzenia konkurencji,
- reklamy oferowanych produktów i usług.
Czym jest i co składa się na pozycjonowanie e-sklepu?
Na pozycjonowanie sklepów internetowych, tak jak pozycjonowanie wszystkich innych stron, składa się szereg działań mających jeden cel: jak najwyższa pozycja w Google. Chodzi o to, aby na określone słowa kluczowe to właśnie dany sklep internetowy wyświetlał się na szczycie listy organicznego wyszukiwania, wyprzedzając przy tym konkurencję.
W ramach działań pozycjonerskich prowadzonych przez ekspertów dla Twojego sklepu internetowego, możesz spodziewać się zadań, takich jak:
-
Audyt sklepu internetowego
który obejmuje ekspercką analizę strony internetowej pod względem technicznym i pozwala lepiej poznać klienta oraz jego biznes. To punkt wyjścia, w którym specjaliści analizują każdy aspekt funkcjonowania sklepu (treść, budowa, kod), mający wpływ na pozycję i przygotowują plan działania, bazując na aktualnych wytycznych Google. Eksperci w ramach testów wykorzystują zaawansowane narzędzia analityczne i przechodzą przez cały proces zakupowy. Dzięki temu masz pewność, że wykryte zostaną wszelkie błędy uniemożliwiające skuteczne pozycjonowanie. -
Ustalenie strategii pozycjonowania sklepu
zaczynając od tego, na które słowa kluczowe będzie kładziony nacisk podczas prac, przez to, kto ma być odbiorcą, czyli potencjalnym klientem sklepu, a kończąc na gotowym planie optymalizacyjnym. Dla każdego klienta i sklepu strategia ta przygotowana jest indywidualnie, na podstawie wyników audytu, konkurencyjność i specyfikę branży. -
Optymalizacja (on-site i off-site)
czyli najważniejszy i kluczowy etap naszych prac. Obejmuje on m.in. dostosowanie nawigacji strony do potrzeb klientów, ułatwienie kontaktu, optymalizację ścieżki zakupowej czy przyspieszenia działania witryny. Szczegóły tego, jakie elementy sklepu będą zoptymalizowane, przedstawiamy poniżej. -
Opracowanie treści (content marketing)
w tym miejscu eksperci analizują informacje znajdujące się na stronie, a copywriterzy przygotowują treści. Są one nie tylko odpowiednio zoptymalizowane pod kątem SEO, ale i wartościowe dla użytkowników — takie, które ułatwią sprzedaż i zapewnią dobrą reklamę e-sklepu. Opracowanie treści dotyczy nie tylko strony głównej, ale opisów produktów i ich kategorii, a także blogów i poradników. -
Testy i poprawki
realizacja przyjętego planu optymalizacji to nie wszystko — na bieżąco weryfikowana jest też skuteczność działań i wprowadzane są poprawki, mające na celu zwiększenie skuteczności pozycjonowania. Podczas testów pod uwagę brane wszelkie dane, które świadczą o powodzeniu działań optymalizacyjnych, m.in. liczba odwiedzin strony, nowi klienci, wartość koszyka czy liczba zakończonych sukcesem transakcji. Oczywiście, o wszystkich zmianach i efektach działania klient informowany jest na bieżąco, w formie raportów.
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Google
Wybierając Range masz pewność, że zadbamy o odpowiednią optymalizację wszystkich aspektów funkcjonowania sklepu internetowego, w tym:
- opisów produktów i kategorii - w tym tytułów i nagłówków,
- wszystkich adresów url,
- opisów meta description,
- mapy strony,
- zdjęć na stronie (w tym zdjęć produktów i kategorii),
- komentarzy i opinii klientów,
- wewnętrznych i zewnętrznych linków,
- szybkości ładowania strony.
Nie musisz ufać nam na słowo!
Zobacz, dlaczego nazywamy się ekspertami.
- Najlepszą wizytówką naszej pracy są zadowoleni klienci - dziesiątki firm, których strony i sklepy internetowe znalazły się na szczycie listy wyszukiwania Google.
- Nasz zespół wyposażony jest we wszelkie kompetencje niezbędne do osiągnięcia sukcesu w procesie pozycjonowania. Znajdziesz w nim ekspertów z zakresu SEO, webdeveloperów, copywriterów oraz UX-owców z wieloletnim doświadczeniem i najświeższą wiedzą z zakresu marketingu internetowego.
- O profesjonalnym podejściu do każdego zadania świadczy posiadany przez nas Status Google Partner oraz certyfikaty — Google Ads i Google Analytics.
Wybierając pozycjonowanie sklepu internetowego z Range masz pewność, że zlecone zadania będą wykonane z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi SEO i w sposób bezpieczny — co daje gwarancję nie tylko osiągnięcia, ale i utrzymania wysokich pozycji w Google przez długi czas.
Najczęściej zadawane pytania na temat
pozycjonowania sklepów internetowych
Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z pozycjonowanie sklepów internetowych w wyszukiwarkach. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej
Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?
Ponieważ jest to sposób na organiczne, naturalne pozyskiwanie klientów. Wydatek, który się opłaca, zwiększa bowiem widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Zwiększony ruch na stronie to więcej zamówień, które przekładają się na zysk sklepu, możliwość rozwoju, rozszerzania działalności. Pozycjonowanie pozwala też na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, osób potrzebujących konkretnych produktów czy usług. Już nimi zainteresowanych, szukających tylko miejsca, w którym dokonać mogą zakupu. Niech to będzie wasz sklep, nie konkurencji.
Czy możecie dać gwarancję pozycji sklepu?
Nie ma możliwości zagwarantowania, że zawsze uda się nam osiągnąć określoną pozycję. Konkurencja też nie śpi, również stara się pozycjonować swoje sklepy. Możemy natomiast zagwarantować, że zrobimy wszystko, co możliwe, by udało nam się wspólnie osiągnąć sukces.
Czy można samemu pozycjonować sklep internetowy?
Jest to możliwe, wymaga jednak naprawdę dużego doświadczenia i umiejętności. Jeśli zaś będziecie zdobywać doświadczenie na swoim sklepie, możecie stracić wiele miesięcy pracy i nadal być w punkcie wyjścia. Porównajcie swoją pozycję w wyszukiwarce z konkurencją. Niemal na pewno korzysta ona z usług Agencji Marketingowej. Wiemy, że nasze usługi kosztują, jednak bardziej kosztowne może być zostanie daleko w tyle za konkurencją i próba robienia wszystkiego samemu. Pewne oszczędności są tylko pozorne.
Czy pozycjonowanie jest ryzykowne dla sklepu?
W pewnych przypadkach faktycznie pozycjonowanie sklepu internetowego niesie ze sobą ryzyko. Dzieje się tak, jeśli powierzacie je w niewłaściwe ręce. Wtedy może się okazać, że pozycjonowanie nie przyniesie efektów, a pozycja sklepu pozostanie niezmieniona. Może też, czego wam nie życzymy, nastąpić jej spadek, albo nawet trafić w tzw. filtr Google, czyli karę za niewłaściwe działania pozycjonujące. Często pojawia się pokusa, by do jakiegoś efektu dążyć jak najszybciej. W pozycjonowaniu to się nie sprawdza, na efekty trzeba poczekać. Jednak im wcześniej zaczniemy współpracę, tym wcześniej będziecie odczuwać jej wyniki.
Dlaczego muszę płacić, nim zobaczę wyniki?
Jak już mówiliśmy, pozycjonowanie jest procesem, nie działaniem jednorazowym. Musi trwać. Zanim wy zobaczycie efekt, my musimy podjąć szereg działań, poprawiających widoczność sklepu w internecie. Pozyskiwanie wartościowych treści, budowanie profilu linkowego, zwiększanie widoczności sklepu na forach, blogach, w mediach społecznościowych, dobór odpowiednich słów kluczowych, monitorowanie konkurencji – to wszystko nasza codzienna praca. Bez obaw, przyniesie ona owoce, ale nie nastąpi to w ciągu miesiąca czy dwóch.
Kiedy zobaczę efekty pozycjonowania sklepu internetowego?
Niektóre efekty mogą pojawiać się dość szybko, na przykład te, będące wynikiem optymalizacji sklepu i działań on-site. Na faktyczny wzrost widoczności w wyszukiwarkach musicie czekać kwartał lub dłużej, w zależności od konkurencyjności fraz. To są realne wartości, potwierdzone wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Po tym czasie powinniście zauważyć już nie tylko sam wzrost widoczności, ale także więcej wejść klientów, wyższą konwersję, większą sprzedaż. I przez cały ten czas nasza praca trwa. Sprawdzamy wasze pozycje, wyszukujemy ciekawe miejsca na pozyskanie linków, obserwujemy działania konkurencji, przygotowujemy treści na stronę sklepu i do publikacji. Powtórzmy – pozycjonowanie nie jest jednorazowym działaniem, jest procesem, maratonem, wyścigiem z konkurencją. Z nami jesteś w stanie go wygrać.
SEO w innych miastach:
- Pozycjonowanie Zielona Góra
- Pozycjonowanie Dąbrowa Górnicza
- Pozycjonowanie Wrocław
- Pozycjonowanie Opole
- Pozycjonowanie Łódź
- Pozycjonowanie Sosnowiec
- Pozycjonowanie Gliwice
- Pozycjonowanie Warszawa
- Pozycjonowanie Toruń
- Pozycjonowanie Białystok
- Pozycjonowanie Częstochowa
- Pozycjonowanie Katowice
- Pozycjonowanie Rzeszów
- Pozycjonowanie Lublin
- Pozycjonowanie Nowy Targ
- Pozycjonowanie Nowy Sącz
- Pozycjonowanie Kraków
- Pozycjonowanie Kielce