REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC NOWY TARG

Jeśli w Nowym Targu szukasz firmy do prowadzenia kampanii PPC, Google Ads i Facebook Ads, to jesteśmy do Twojej dyspozycji.

By odnieść sukces w internecie nie wystarczy już tylko posiadanie strony internetowej. Trzeba jeszcze za jej pośrednictwem dotrzeć do potencjalnych klientów. Kampanie reklamowe Google to bardzo dobry sposób, by tego dokonać.

Prowadzimy je w sposób profesjonalny i rzetelny, zajmując się marketingiem internetowym od kilkunastu lat.

Oferta w pigułce

To właśnie internet jest miejscem, gdzie nawiązywana jest większość kontaktów handlowych.

Zarówno tych B2B, jak i B2C, czyli z klientami indywidualnymi. Tam też większość osób szuka informacji o usługach, produktach, ofertach. Bądź tym, kogo znajdą,

Kampanie reklamowe PPC mają wielki atut. Ich uruchomienie jest stosunkowo szybkie, a na efekty nie trzeba wiele czekać. Dodatkowo są elastyczne. Można łatwo dopasować je do własnego budżetu, śledzić efekty i wyniki, analizować grupy docelowe, do których będą kierowane reklamy.

W takich właśnie działaniach specjalizuje się Range.

Co możemy Ci zaoferować:

Twoja siedziba mieści się w Nowym Targu? Pragniesz zwiększenia przychodów, poprawy wskaźników finansowych, większej ilości klientów? Chcesz się rozwijać?
Właśnie dlatego postaw na Range.

Nasza działalność nie ogranicza się do kampanii reklamowych PPC. Owszem, są one bardzo skuteczne, ale ich efektywność można podnieść, jeśli zostaną połączone z pozycjonowaniem. Takie rozwiązanie jest zalecane, pozostawiamy więc tę kwestię do rozważenia wszystkim Klientom.

Decyzja o współpracy w zakresie kampanii reklamowych PPC jest jednym z kroków do Twojego sukcesu. Wiele lat doświadczenia, wiedza, umiejętności, status Partnera Google sprawiają, że wiemy, jak prowadzić i optymalizować kampanie Google Ads. 

W ramach współpracy będziemy pracować nad takimi kwestiami, jaki:

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Przede wszystkim w wynikach wyszukiwania Google, docierając w ten sposób do konkretnie zainteresowanych klientów. Reklamy wyświetlają się także na stronach partnerskich, czyli np. forach branżowych czy stronach o profilu nawiązującym do reklamowanego produktu/usługi.

Koszt reklamy Google Ads rozliczany jest na zasadzie PPC – Pay Per Click, czyli płatności za jedno kliknięcie. Nie jest on jednak stały – ustalany jest w formacie automatycznej aukcji, między zainteresowanymi reklamodawcami. W przypadku niszowych fraz może wynosić nawet kilka groszy, a przypadku dużej konkurencji – znacznie więcej.

Budżet kampanii reklamowej Google jest ustalany z góry. Nie zostaje on automatycznie powiększany, by nadążyć za konkurencją. W przypadku mocno obłożonych fraz pracujemy nad optymalizacją kosztów, starając się zejść ze stawek jak najniżej, przy zachowaniu założeń określonej stopy zwrotu.

Kampanie Google Ads można wdrożyć i uruchomić bardzo szybko. Nadal jednak trzeba przeprowadzić analizę słów kluczowych, konkurencji, potencjału firmy, grupy docelowej. Nie chodzi przecież tylko o to, by reklama się wyświetlała, ale aby trafiała do właściwych ludzi i za rozsądne pieniądze.