REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC LUBLIN
Chętnie przystąpimy do współpracy.
Płatne kampanie reklamowe PPC można bardzo szybko wdrożyć i uruchomić i równie szybko uzyskać dzięki nim pierwsze przejścia na stronę. To także jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do klientów, wyróżnienie się, pokonanie konkurencji i odniesienie sukcesu w sieci.
Kampanie reklamowe Google Ads i PPC dają bardzo duże możliwości prezentowania swojej oferty potencjalnym klientom i poprawy wyników sprzedaży.
Sprawdzają się zarówno w przypadku stron firmowych, jak i sklepów internetowych. Nie bez przyczyny to właśnie kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads są tak popularne. Dzięki identyfikacji grup docelowych i różnicowania form i treści przekazów w zależności od tychże grup, możemy precyzyjnie konstruować całe zestawy reklam. Mierząc ich skuteczność, analizując stopę zwrotu i konwersję wybieramy optymalne sposoby, pozwalające maksymalizować zyski.
Rynek lokalny czy ogólnopolski? Sklep wysyłkowy czy firma usługowa? W każdym przypadku reklamy PPC mogą być równie skuteczne – o ile zostaną odpowiednio skonfigurowane.
Czemu warto postawić na kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads?
- Można je uruchomić dosłownie w kilka dni.
- Tyle samo wystarczy, by zobaczyć pierwsze efekty reklamy.
- Reklamy można wyświetlać także na stronach partnerskich i w mediach społecznościowych.
- Reklama trafia do osób zainteresowanych danym tematem – wpisujących w wyszukiwarkę konkretne zapytanie.
- Reklama jest targetowana – grupy odbiorców można konfigurować według szeregu zmiennych.
- Płacisz wyłącznie za klikniecie, nie za wyświetlenie.
- Decydujesz, jaki jest maksymalny koszt kliknięcia, który możesz ponieść, by zachować opłacalność kampanii.
- Budżet reklamowy pozostaje pod Twoją kontrolą.
- Możemy analizować skuteczność różnych form reklamy i różnych treści reklamowych, by uzyskać jak największą stopę zwrotu.
Reklama typu Pay Per Click, czyli płatna za kliknięcie, jest bardzo popularna wśród naszych klientów i ceniona za skuteczność i mierzalność wyników.
Nasze działania również – bo zajmujemy się PPC od lat i dobrze wiemy, jak optymalizować kampanie, by uzyskały jak najlepszy efekt. Ta sprawność nie przyszła sama z siebie. Jest wynikiem wielu godzin poświęconych na naukę, zdobywanie certyfikatów, uczestniczenie w kursach. Oraz oczywiście całymi latami pracy w branży, przez co nasi specjaliści poruszają się po tematyce reklam PPC szybko i efektywnie. Uruchomienie kampanii nie kończy ich pracy – to dopiero początek, po którym następuje ciągła praca nad poszukiwaniem najlepszych słów kluczowych, zbijaniem stawek za kliknięcie, zwiększaniem konwersji w sytuacji konkurencyjnego rynku.
Stawiając na Range otrzymujesz:
- pełne zaangażowanie,
- opiekę specjalisty,
- badanie konkurencji przed uruchomieniem kampanii,
- monitorowanie konkurencji w trakcie trwania kampanii,
- ustalenie strategii reklamowej w sieci PPC,
- możliwość połączenia działań PPC z pozycjonowaniem,
- skuteczne wdrożenie,
- szybko widoczne efekty,
- możliwość poszerzenia rynku odbiorców towarów i usług,
- optymalizację kosztów reklamy i obniżanie stawek za kliknięcie,
- ciągłą pracę nad doskonaleniem przekazu i obniżaniem stawek reklamowych,
- różne kanały przekazu, dobrane do charakteru kampanii – tekstowe, remarketingowe, inteligentne,
- możliwość kampanii PPC na Facebooku i Instagramie,
- zrozumiałe dla laika raporty,
- zestawienia i analizy działania.
Najczęściej zadawane pytania
Przed uruchomieniem kampanii Google Ads czy Facebook Ads musimy określić jej założenia. Czy chodzi np. o sprzedaż produktów/usług czy może o budowanie wizerunku marki? To pozwoli dopasować formę przekazu, ale musi ona uwzględniać także otoczenie i działania stosowane przez konkurencję.
Konieczna jest identyfikacja grupy docelowej – lub wielu grup, co pozwoli na bardziej precyzyjny dobór przekazu czy harmonogramu reklam. Niezbędne mogą okazać się także pewne działania on-site, na stronie klienta, pozwalające usprawnić proces zakupowy czy też wdrożyć narzędzia analityczne.
Wdrożenie kampanii PPC nie oznacza zakończenia naszej pracy. Konieczne jest jeszcze jej optymalizowanie, czyli poszukiwanie najlepszych i najbardziej opłacalnych rozwiązań i ustawień. Google Ads to kampanie reklamowe, w których płaci się za klikniecie – ale nas tak naprawdę interesuje konwersja, czyli przełożenie kliknięcia na akcję klienta, którą jest zazwyczaj zakup produktu bądź usługi. Analiza danych, dostarczanych przez odpowiednie narzędzia, pozwala na zwiększenie współczynnika konwersji i stopy zwrotu. Typujemy także nowe słowa kluczowe, inne formy i treści reklam, harmonogramy wyświetleń.
Działania SEM, czyli kampanie płatne, i działania SEO, czyli wpływające na widoczność w wynikach wyszukiwania, mogą być prowadzone jednocześnie. Jest to wręcz zalecane, ponieważ działają na innych zasadach i pozwalają pozyskiwać ruch na stronę z różnych źródeł. Warto pamiętać, że pozycjonowanie SEO jest najbardziej skuteczne w dłuższym okresie, trzeba liczyć się więc z czekaniem minimum kilka miesięcy, nim uda się uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Zanim to nastąpi skuteczniejsze będą działania typu PPC, czyli głównie Google Ads.
Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
Reklama PPC w innych miastach:
- Kampanie PPC Toruń
- Kampanie PPC Zielona Góra
- Reklama Google Ads Warszawa
- Reklama Google Ads Opole
- Reklama Google Ads Katowice
- Reklama Google Ads Wrocław
- Reklama Google Ads Gliwice
- Reklama Google Ads Łódź
- Reklama Google Ads Białystok
- Reklama Google Ads Rzeszów
- Reklama Google Ads Nowy Sącz
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Kraków
- Reklama Google Ads Kielce