REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC ŁÓDŹ
Kampanie PPC planujesz wykorzystać do jego rozwoju?
Pomożemy w tym z przyjemnością!
Płatne kampanie reklamowe, tak zwane PPC, są jednym z najlepszych i najszybszych sposobów, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Można je wykorzystać w każdym biznesie, niezależnie od jego skali i rynku, na którym prowadzona jest działalność. Kontrola kosztów i precyzyjny dobór targetu to ich niewątpliwa zaleta.
Bądź widoczny w internecie.
To jeden z kluczy do tego, by firma mogła osiągnąć sukces.
Jaki jest najszybszy sposób dotarcia do nowych klientów?
Odpowiedź jest prosta – kampanie PPC.
Dlaczego polecamy właśnie ten kanał działań marketingowych? Ponieważ jego zaletą jest możliwość naprawdę szybkiego wdrożenia, więc można też liczyć na to, że efekty działań pojawią się równie szybko. Nowi klienci generują przychody i zyski, które można inwestować w inne kanały, gdzie czas oczekiwania na efekt jest dłuższy – jak pozycjonowanie.
Reklamy PPC kierowane są do precyzyjnie dobranych odbiorców, a każda ich grupa może otrzymywać inny przekaz reklamowy. Po naszej stronie leży ciągła optymalizacja przekazów, grup docelowych oraz oczywiście stawek reklamowych, by kampanie były jak najbardziej zyskowne dla Klienta. Nasz zespół PPC to ludzie z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych na rynku lokalnym, krajowym i globalnym.
Podsumujmy więc zalety kampanii reklamowych, takich jak Google Ads czy Facebook Ads:
- krótki czas konfiguracji i uruchomienia,
- szybkie efekty sprzedażowe,
- płatność za kliknięcie w reklamę, nie za samo wyświetlenie jej,
- kontrola budżetu za klikniecie, dziennego, miesięcznego,
- optymalizacja kosztów kliknięcia jest sposobem na osiągnięcie jak najlepszej stopy zwrotu,
- możliwość wyszukiwania nisz rynkowych, gdzie kliknięcia są tanie, ale konwertują na sprzedaż,
- targetowanie grupy docelowej według różnych kryteriów,
- zmienne stawki i przekazy reklamowe w zależności od targetu,
- analiza skuteczności,
- wyświetlanie reklam w Google, sieciach partnerskich, mediach społecznościowych.
To szansa na sukces biznesowy
Jako agencja interaktywna prowadzimy szereg działań związanych z marketingiem w internecie. Kampanie PPC należą do najczęściej wybieranych, i to niezależnie od wielkości firmy i wieku strony internetowej. To najlepszy sposób, by reklamować młode biznesy, a dla starszych idealny sposób na zwiększenie rozpoznawalności, liczby klientów, przychodów. Jednak aby wybić się przed konkurencję i zarabiać dzięki reklamom PPC, wskazane jest wsparcie fachowców – jak Range.
Ustalenie strategii, zaplanowanie działań, wdrożenie i uruchomienie, dobór stawek i przekazów reklamowych to podstawa, od której startujemy. Dalej następuje ciągła praca nad zwiększeniem skuteczności reklam i stopy zwrotu. Analiza i optymalizacja kampanii to klucz do sukcesu. Z nami jest on w zasięgu Twojej ręki. Nasi Klienci dostają:
Zdecyduj się na Range, a otrzymasz:
- wsparcie specjalistów ze statusem Google Partner,
- rozpoznanie konkurencji,
- strategię krótko- i długoterminową,
- szybkie wdrożenie uruchomienie,
- ciągłe monitorowanie wyników i optymalizację,
- reagowanie na działania konkurencji
- pełną kontrolę kosztów,
- raporty opłacalności działań,
- pełną obsługę kampanii PPC w różnych systemach, w tym w mediach społecznościowych,
- pełną obsługę kampanii PPC w różnych systemach, w tym w mediach społecznościowych,
- możliwość łączenia kampanii PPC w innymi kanałami marketingu (obsługa SM, pozycjonowanie, marketing automation).
Najczęściej zadawane pytania
Koszt kliknięcia zależy m.in. od kanału, w jakim będą prowadzone działania i od tego, jaka jest konkurencja na dane frazy i jak ona licytuje stawki za kliknięcie. Możemy go wstępnie oszacować, by uzyskać podstawy do budowania strategii. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Budżet kampanii jest określany z góry. Możemy zablokować go na określonym poziomie, by nie został przekroczony – czy to w skali dnia, czy miesiąca. Oczywiście nasz zespół cały czas stara się dążyć do obniżenia kosztów kliknięcia i podniesienia strop zwrotu – to właśnie działanie konieczne w ramach poprawnej optymalizacji kampanii PPC.
Na wdrożenie kampanii PPC potrzeba kilku dni. Gdy zostanie uruchomiona, to pierwsze kliknięcia w reklamy mogą pojawić się nawet następnego dnia. To jest jednak dopiero pierwsza faza działań, a obserwując koszty, przejścia i wyniki możemy pracować nad poprawą jej skuteczności, by inwestycja w kampanie reklamowe przyniosła jak najlepsze efekty finansowe.
Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
Reklama PPC w innych miastach:
- Kampanie PPC Toruń
- Kampanie PPC Zielona Góra
- Reklama Google Ads Warszawa
- Reklama Google Ads Opole
- Reklama Google Ads Katowice
- Reklama Google Ads Wrocław
- Reklama Google Ads Gliwice
- Reklama Google Ads Białystok
- Reklama Google Ads Lublin
- Reklama Google Ads Rzeszów
- Reklama Google Ads Nowy Sącz
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Kraków
- Reklama Google Ads Kielce