Reklama Google ADS - Skuteczne kampanie Google adwords

Bądź widoczny w internecie dzięki reklamie Google Ads

Zadbaj o to, aby Twoja marka, produkty lub usługi były widoczne w sieci. Zwiększ sprzedaż, spraw, żeby stronę odwiedzało więcej użytkowników i zdobądź nowych klientów.

Oferta w pigułce

Dzięki reklamie Google Ads zyskujesz:

Kampania Google Ads, czyli?

Może jeszcze nie wiesz, czym jest są kampanie Google Ads (dawniej AdWords), ale na pewno wiesz, jak one wyglądają. Wyobraź sobie, że wpisujesz w wyszukiwarkę Google zapytanie: fryzjer Poznań, pomoc drogowa, kursy nurkowania, noclegi na mazurach, spodnie do biegania. Pierwsze cztery z wyświetlanych wyników u góry wyglądają inaczej, przede wszystkim dlatego, że mają dopisek: reklama.

Tak właśnie wygląda efekt kampanii Google Ads — reklamy online wykorzystywanej przez firmy do promocji marek, produktów i usług w wyszukiwarce Google. To nieodłączny element marketingu online, dzięki któremu Twoja firma może być widoczna nie tylko na szczycie listy wyszukiwania, ale i na YouTube oraz innych stronach internetowych (np. onet.pl, wp.pl, interia.pl).

Kampania Google Ads to najszybszy sposób, aby Twoją firmę zauważyło tysiące potencjalnych Klientów. Google to coś więcej niż wyszukiwarka informacji. To miejsce, w którym potencjalni klienci:

  • pytają o radę,
  • dzielą się opiniami,
  • wyszukują produktów, atrakcji czy obiektów (np. hoteli),
  • szukają informacji na temat marki,
  • decydują się na zakup.

Google Ads to rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:

Zlecając nam obsługę kampanii Google Ads (Adwords) możesz mieć pewność, że:

Twój sukces to nasz sukces

Postawienie sobie celu to nie wszystko. To, co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowa obsługa Twojej firmy w trakcie trwania umowy. Dbamy nie tylko o efekt końcowy, ale i o to, abyś jak najlepiej zrozumiał cały jej przebieg. Dlatego wybierając nas, możesz liczyć na:

Stawiamy na jasne warunki współpracy oraz cenimy sobie szczerość i komfort we wzajemnych stosunkach, dlatego na początku podpiszemy z Tobą umowę o zachowaniu poufności.

Postaw sobie cel, a my pokażemy jak go osiągnąć

Nasza współpraca nie bazuje na pustych obietnicach, a na mierzalnych efektach. Kampanie reklamowe powinny być oparte na celach, jakie chce osiągnąć Twoja firma. Jesteśmy po to, aby pomóc Ci wybrać te spośród nich, które mają szansę przynieść Ci największe zyski. Jeszcze przed startem kampanii wspólnie ustalimy, co jest Twoim celem i w jaki sposób będziemy go mierzyć.

Oto przykłady celów, jakie możesz postawić przed swoją kampanią Google Ads:

Nie musisz się ograniczać! Kampanie Google Ads to różne rodzaje reklam

  • reklama tekstowa w wyszukiwarce Google (search),
  • reklama graficzna w sieci reklamowej Google (display),
  • inteligentna kampania w sieci reklamowej (SMART),
  • reklama produktowa w wyszukiwarce Google (PLA),
  • inteligentna kampania produktowa (SMART),
  • reklama remarketingowa (zarówno w wyszukiwarce (RLSA), jak i w sieci reklamowej Google),
  • reklama Gmail (GSP),
  • reklama video na YouTube,
  • reklama aplikacji.

W kampaniach reklamowych Google Ads kierujemy się dewizą:

Nie obiecujemy cudów.
Obiecujemy efekty.

Postawienie sobie celu to nie wszystko. To, co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowa obsługa Twojej firmy w trakcie trwania umowy. Dbamy nie tylko o efekt końcowy, ale i o to, abyś jak najlepiej zrozumiał cały jej przebieg. Dlatego wybierając nas, możesz spodziewać się:

Można nam zaufać - status Google Partner i jasne zasady współpracy

Jako partner Google zapewniamy, że Twoje kampanie będą realizowane na najwyższym poziomie. Nasi specjaliści nie tylko posiadają odpowiednie certyfikaty, ale stale poszerzają i aktualizują swoją wiedzę związaną z koordynowaniem kampanii. Dlatego też możesz mieć pewność, że kampania będzie prowadzona przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych zaawansowanych możliwości, jakie daje ekosystem Google Ads.

Zasady naszej współpracy są zawsze jasno określone – kluczowe decyzje dotyczące środków przeznaczanych na reklamę nie są podejmowane bez konsultacji. Oprócz tego:

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z kampanią Google Ads. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej

Pewnie wiesz, że kampanię Google Ads mógłbyś prowadzić samodzielnie. Dlaczego więc warto powierzyć to zadanie ekspertom? Z czterech podstawowych względów: czas, wiedza i doświadczenie oraz efekty. Mamy na myśli oczywiście Twój czas, którego jako osoba prowadząca firmę zapewne nie masz w nadmiarze. Wiedza i doświadczenie to coś, co charakteryzuje nas – jesteśmy ekspertami, partnerami Google, a o Google Ads wiemy naprawdę dużo. Dlatego, powierzając nam swoją kampanię, masz pewność osiągnięcia najlepszych efektów, najniższym kosztem. Skoro mowa o efektach – podkreślaliśmy, że są mierzalne, jednak jak i kiedy je mierzyć? Z jakich narzędzi korzystać? Jesteśmy ekspertami nie tylko w zakresie Google Ads, ale i Google Analytics, dlatego wiemy, na jakie aspekty kampanii zwracać uwagę i jak odczytywać wskaźniki.

Nawet jeśli Twoim podstawowym celem nie było bezpośrednio zdobycie nowych klientów, Google Ads z pewnością pomoże Ci to osiągnąć. W  jaki sposób? Przypuśćmy, że celem kampanii było zwiększenie liczby wizyt Twojej strony www.  Dzięki osiągnięciu tego celu więcej osób trafi do Twojej witryny, a tym samym będzie miało okazję poznać ofertę i zdecyduje się na zakupy. To samo w przypadku, gdy celem było zwiększenie popularności aplikacji, rozpoznawalności marki czy dokonanie zakupu. Każde z tych działań powoduje, że o firmie i jej produktach robi się głośno, co z kolei przekłada się na liczbę klientów i generuje… zyski.

Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Nasi eksperci przez cały czas kampanii na bieżąco optymalizują ją pod kątem wybranej strategii i celu. O tym, jak idzie promocja, dowiadujesz się od razu — śledzimy statystyki w Google Analytics, dajemy Ci dostęp do raportu na żywo w Google Data Studio i wracamy do Ciebie z konkretnym feedbackiem. Stale monitorujemy też postęp w osiąganiu celu, dlatego po uzgodnieniu możemy zdecydować o wyeliminowaniu najsłabszych kampanii czy dodaniu nowych opcji.

Za każdy miesiąc obsługi Kampanii Reklamowej przez Range pobieramy opłatę abonamentową w wysokości 380 zł, jeśli budżet jest mniejszy niż 1000 zł. Dla budżetów większych opłata abonamentowa wynosi 380 zł plus 15% nadwyżki ponad 1000 zł. Są to ceny rynkowe.

Przykład:
budżet reklamowy 500 zł – nasza prowizja 580 zł
budżet reklamowy 1000 zł – nasza prowizja 580 zł
budżet reklamowy 2000 zł – nasza prowizja 580+150 = 730 zł
budżet reklamowy 3000 zł – nasza prowizja 580+300 = 880 zł
budżet reklamowy 5000 zł – nasza prowizja 580+600 = 1180 zł
budżet reklamowy 10000 zł — nasza prowizja 580+1350 = 1930 zł