Reklama na Ceneo – Ceneo ADS
Skorzystaj z możliwości, jakie daje najpopularniejsza porównywarka cen w kraju!
Trafiaj do użytkowników zainteresowanych właśnie Twoim produktem. Oni już go szukają. Teraz tylko musisz do nich dotrzeć. Zrobisz to z naszą pomocą.
Dzięki kampaniom Ceneo Ads możesz:
- wykorzystać potencjał największej z polskich porównywarek,
- płacić za efekty sprzedażowe,
- kontrolować budżet,
- zwiększyć przychody ze sprzedaży,
- oczekiwać szybkich rezultatów - przejść na stronę zakupową
- budować przewagę konkurencyjną,
- wyróżnić ofertę i przyciągnąć zainteresowanie użytkowników,
- odpowiadać na potrzeby użytkowników zainteresowanych konkretnymi markami, produktami, grupami towarowymi,
- możesz także wykupić banery reklamowe w serwisie lub w jego określonych kategoriach.
Dlaczego warto sprzedawać z Ceneo?
Ceneo jest największą i najbardziej znaną porównywarką cen w Polsce – ale też jedną z największych na świecie. Każdego miesiąca z jej pośrednictwa korzysta ponad 20 milionów użytkowników! W dodatku wielu z nich zainteresowanych jest konkretnym modelem produktu, poszukują tylko najlepszego miejsca, by dokonać zakupu. Wielu z nich szuka jedynie grupy produktowej, przy wyborze posiłkuje się zaś opiniami innych użytkowników – systemu Zaufanych Opinii Ceneo.
Szacuje się, że ponad 10% sprzedaży w Polsce dokonywana jest właśnie za pośrednictwem Ceneo.
Jak sprawić, by za pośrednictwem Ceneo generować sprzedaż i wypracować zyskowny model biznesowy?
Dołączenie do Ceneo jest proste i szybkie, a większość sklepów internetowych posiada do tego gotowe rozwiązania. Powoduje to, że konkurencja w porównywarce jest duża, a wiele sklepów stawia na konkurowanie za pomocą najniższej ceny. Czy to jedyna metoda i zawsze musisz dążyć do sprzedaży jak najtaniej?
Absolutnie nie!
Musisz wiedzieć, że niemal 3/4 klientów wybiera produkty wskazane przez Ceneo w pierwszej trójce. I wcale niekoniecznie patrzy przy tym na cenę. Liczy się to, że wskazany produkt wyświetla się w topce.
Jak tego dokonać?
Korzystając z systemu licytacji miejsc, czyli rozwiązania Ceneo, pozwalającego sklepom wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu możesz znaleźć się na szczycie strony produktu lub w produktach polecanych na stronie kategorii. Te miejsca zgarniają 70-80% całego ruchu w porównywarce.
Oprócz systemu licytacji miejsc, pozwalających na wyświetlanie się wśród polecanych ofert, Ceneo proponuje system reklamy banerowej, system rekomendacji Zaufane Opinie, rozliczenia CPC oraz Narzędzia Analityczne. Te ostatnie pozwalają na porównanie Twojego sklepu z konkurencją, nawet do 15 miesięcy wstecz, filtrowanie i znajdowanie najbardziej zyskownych i popularnych produktów i kategorii, monitorowanie zachowania użytkowników.
Jeśli więc chcesz zarabiać z Ceneo, a jednocześnie nie masz zamiaru w nieskończoność obniżać ceny, to wejdź do licytacji i walcz o najwyższe pozycje. Z nami, bo przejmiemy na siebie całą obsługę systemu, być mógł skoncentrować się na innych aspektach swego biznesu.
Dlaczego warto korzystać z kampanii Ceneo Ads?
Zalety kampanii reklamowych w porównywarce Ceneo to:
- dotarcie do użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem,
- dotarcie do użytkowników poszukujących produktów w ramach konkretnej kategorii,
- prezentacja swojej oferty na najwyższych pozycjach, zgarniających większość ruchu i sprzedaży,
- lepsza konwersja,
- maksymalizacja zysków,
- uczynienie z Ceneo stałego sposobu agregowania przychodów,
- przewaga nad konkurencją,
- brak konieczności walki o kupującego za pomocą ciągłego obniżania ceny,
- szybka konfiguracja,
- szerokie możliwości budowania kampanii,
- wspomaganie systemu licytacji pozycji przez reklamę banerową, tekstową, podświetlenia, wyświetlenia na stronie kategorii i głównej,
- budowanie wizerunku marki, w tym przez system Zaufanych Opinii.
Powierz fachowcom obsługę kampanii reklamowych Ceneo Ads
Systemami reklamy internetowej zajmujemy się od wielu lat. Znamy się na nich bardzo dobrze, a nad każdą kampanią czuwa przeszkolony pracownik. Będziemy licytować pozycje wyświetlania się Twojej oferty na Ceneo tak, by osiągnąć jak najlepszą stopę zwrotu z inwestycji. Dobrze wiemy, jak ważna jest dla Ciebie każda złotówka kosztów i jak ważna jest każda sprzedaż.
W ramach współpracy będziemy śledzić trendy sprzedażowe, bieżące i archiwalne, by wytypować produkty najlepiej sprzedające się, a wyeliminować z systemu reklamowego te, które nie generują zysków.
Skupimy się na przyciągnięciu do Twojego sklepu klientów poprzez produkt najlepiej konwertujące. Na stronie sklepu będziesz mógł wykorzystać upselling i cross-selling, by jeszcze bardziej podnieść zyskowność transakcji.
Pomożemy wyselekcjonować produkty, które mogą przyciągnąć największą uwagę i przełożyć się na ruch do sklepu.
Będziemy optymalizować kampanie PPC i reklamy wyświetlane na Ceneo, by generować możliwie duży i zyskowny ruch do Twojego sklepu.
Będziemy śledzić działania konkurencji i reagować na nie, co pozwoli na prowadzenie optymalnej strategii sprzedażowej.
Wiemy, że strategia ciągłego obniżania ceny nie sprawdza się na dłuższą metę – pomożemy Ci odnieść sukces innymi, bardziej zyskownymi metodami.
Najczęściej zadawane pytania
Nie ma czegoś takiego. System reklamowy Ceneo częściowo jest znany od wielu lat, a częściowo jest nowością. Porównywarka nie zdecydowała się jeszcze na wydawanie certyfikatów. Dysponujemy za to certyfikatami z innych systemów reklamowych i wieloletnim doświadczeniem w obsłudze płatnych kampanii reklamowych, w tym również tych, opartych na zasadzie licytacji.
Stoimy na stanowisku, że tak. Może nie dla każdego produktu i nie dla każdej kategorii, ale dla tych, które mają potencjalnie najlepszą konwersję. Powód jest prozaiczny. Większość kupujących na Ceneo skupia swoją uwagę na ofertach wyświetlanych najwyżej na karcie produktu lub kategorii. By znaleźć się wśród nich, najlepszym wyjściem jest korzystanie z systemu licytacji pozycji. W dodatku nie oznacza ono konieczności morderczej walki cenowej.
Owszem. Z prostego powodu – to różne sposoby docierania do różnych kupujących. Każdy z nich ma trochę inną specyfikę, każdy z nich może przełożyć się na sprzedaż i zysk. Porównywarki cen wielokrotnie funkcjonują obok systemów Google czy Facebooka – użytkownik korzystający z jednego, wcale niekoniecznie będzie używał drugiego do danej transakcji. `A tak się składa, że my obsługujemy wszystkie te systemy i z chęcią zaproponujemy pełną i kompleksową ofertę obsługi kampanii reklamowych w sieci.