Reklama Bing Ads – nieodkryty potencjał marketingowy
Bing to przeglądarka, która coraz bardziej zyskuje na popularności. Nie czekaj, aż Twoi konkurenci odkryją jej możliwości. Zacznij działać już dziś i zdobądź nad nimi przewagę.
Dlaczego powinieneś reklamować się za pomocą Bing Ads?
- Możesz dotrzeć do całkowicie nowych użytkowników i tym samym zyskać cennych Klientów – Twoja reklama pojawi się w narzędziach Microsoft, w tym w wyszukiwarkach Bing, Yahoo oraz DuckDuckGo.
- Reklama w przeglądarce Bing ma stosunkowo małą konkurencję. Dlatego tak ważne jest jak najszybsze rozpoczęcie działania na tym polu. Im wcześniej przed konkurencją zaczniesz, tym większą będziesz mieć nad nią przewagę.
- Możesz dotrzeć do zagranicznych Klientów – wyszukiwarka Bing jest popularna szczególnie w Chinach, Wielkiej Brytanii, USA oraz Kanadzie.
- Mniejsze koszty CPC – tę zaletę zawdzięczamy niskiej konkurencji. W ten sposób dużo zyskujemy za niewielką kwotę.
- Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe Google Ads, możemy je dla Ciebie przenieść do Bing, oszczędzając w ten sposób wiele Twojego czasu i pieniędzy.
- Możliwość kierowania reklamy na podstawie profili LinkedIn, dzięki czemu zyskujesz opcję dotarcia do potencjalnych klientów po ich zawodach, firmach, w których pracują, czy po danym przemyśle. Bing Ads jest jedynym systemem reklamowym (poza LinkedIn Ads), który ma tę funkcję. Jest ona szczególnie atrakcyjna dla firm działających w sektorze B2B.
- Bing Ads pozwala kierować reklamy do bardziej dojrzałych i wykształconych odbiorców. Prawie 40% użytkowników sieci Microsoft Network to osoby w wieku od 35 do 54 lat. Osoby poniżej 35 roku życia stanowią jedynie 29% wszystkich użytkowników. Ponadto około jedna trzecia członków sieci Microsoft Network może pochwalić się dochodem gospodarstwa domowego przekraczającym 100 000 USD.
Dlaczego eksperci z Range powinni się zająć Twoimi reklamami w wyszukiwarce Bing?
Jesteśmy specjalistami, którzy pomogą Ci zaistnieć w przeglądarce Bing. Masz wątpliwości? Oceń sam powody, dla których zachęcamy do współpracy właśnie z nami.
- Mamy doświadczenie zbierane przez 15 lat pracy w marketingu internetowym, dzięki czemu znamy wszystkie działania od podszewki.
- Nie spoczywamy na laurach. Wiemy, że świat, również ten internetowy, zmienia się niezwykle dynamicznie. Z tego względu stale aktualizujemy swoją wiedzę.
- Twoje liczne konwersje oraz nowi, zadowoleni użytkownicy, to również nasz sukces.
- Znamy reklamę Bing Ads nie tylko w teorii, ale potrafimy również wykorzystać naszą wiedzę w praktyce.
Czym jest wyszukiwarka Bing?
Bing jest przeglądarką internetową oferowaną przez firmę Microsoft. Jest też drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce i domyślną opcją w systemie Windows. Co prawda w Polsce stoi daleko za gigantem Google, jednak wkrótce może się to zmienić. Obecnie korzysta z niej około 3,5% użytkowników w Polsce, ale wciąż przybywają nowi — w styczniu 2019 roku ten udział wynosił tylko 0,64% (za https://gs.statcounter.com/). Jednym z powodów wzrostu popularności jest sztuczna inteligencja. Bing został zintegrowany z technologią AI, z której korzysta również ChatGPT. Tak duże zmiany sprawiają, że możemy się spodziewać jeszcze większego przyrostu nowych użytkowników.
Jak działa reklama Bing Ads?
Bing Ads, znany też jako Microsoft Ads, jest podobny do odpowiednika firmy Google. Żeby promować swoją markę w tej wyszukiwarce, konieczne jest stworzenie kampanii reklamowej. Wybrana forma materiałów marketingowych będzie się pokazywała w przeglądarce na zasadzie konkurencji z innymi reklamami. W tym wypadku również płacimy za każde kliknięcie. Natomiast jeżeli reklamujesz się już za pomocą Google Ads, musisz wiedzieć, że możemy zaimportować kampanie oraz produkty do Bing.
Czego możesz oczekiwać po reklamie Bing Ads?
Reklama Bing Ads niesie za sobą szereg możliwości. Jest to bardzo dobry sposób na zaistnienie w wyszukiwarce i zwiększenie zysków. Jakie jeszcze będą efekty działań reklamowych w Bing? Możesz się spodziewać m.in.:
- Szybkiego wzrostu liczby nowych użytkowników – coraz więcej osób będzie odwiedzało Twoją stronę internetową. Z wyszukiwarki Bing korzystają inne osoby niż w przypadku Google i to jest jedna z największych wartość tego wyboru.
- Poprawy współczynnika konwersji – część odwiedzających serwis stanie się również Twoimi Klientami. Możesz się spodziewać np. większej liczby otrzymanych wiadomości, zapisów do newslettera oraz kupna produktów lub usług, w zależności od tego, co jest celem Twojej marki.
Rodzaje reklam Bing Ads
Bing zapewnia kilka form reklam, które można dobrać do własnych potrzeb, celów firmy i jej charakteru. Poniżej przedstawiamy krótko opisaną każdą z nich.
- Reklama tekstowa – jest to najpopularniejszy rodzaj reklamy, który wyświetla się w wyszukiwarce Bing w zależności od zapytania użytkownika. Składa się z nagłówka, opisu i adresu url.
- Instalacja aplikacji – reklama umożliwia przejście z niej prosto do sklepu z Twoją aplikacją. Dzięki temu użytkownik nie musi niczego szukać, a jedyną wymaganą czynnością jest naciśnięcie okienka „zainstaluj”. Ten format ma tytuł, krótki opis oraz zachętę do działania, czyli CTA.
- Reklama displayowa – polecana szczególnie mocno, jeżeli Twoim celem jest budowanie zasięgu i świadomości marki. Ma formę grafiki i może się wyświetlać wybranej grupie docelowej.
- Reklamy produktowe – ich celem jest zachęcenie do zakupu. Wyświetlają się w formie zdjęcia i ceny przedmiotu.
- Remarketing – ta forma reklamy umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy już weszli w interakcję ze stroną lub sklepem internetowym i przypomnienie o sobie. Dzięki niej można zyskać stałych klientów.
Jak wygląda proces tworzenia reklamy
Bing Ads przez ekspertów Range?
- W pierwszej kolejności chcemy poznać cele Twojej firmy, dotychczas prowadzone działania reklamowe za pomocą Bing Ads (jeśli takie były) oraz oczekiwania dotyczące współpracy. Na tej podstawie określimy, co będzie mogło przynieść najlepsze rezultaty właśnie dla Ciebie.
- Następnie przygotowujemy strategię, w tym określamy koszt i czas trwania kampanii oraz harmonogram prac, aby wszystko przebiegało bez zakłóceń. Określamy grupę docelową i dobieramy odpowiedni rodzaj reklamy, a także inne elementy w taki sposób, żeby były jak najbardziej dopasowane do Twojej firmy i jej celu.
- W dalszej kolejności określamy strukturę kampanii, przygotowujemy materiały reklamowe i publikujemy.
- Analizujemy na bieżąco efekty działań, dzięki czemu możemy określić, które elementy należy zmienić, żeby uzyskać jeszcze lepszy efekt.
Chcesz dotrzeć tam, gdzie nie ma jeszcze Twojej konkurencji? W dodatku zrobić to w bardzo atrakcyjnej cenie? To właśnie atuty Bing Ads, systemu polecanego głównie dużym reklamodawcom, mogącym w pełni korzystać z efektu skali. Wtedy okaże się, że nawet kilka procent udziału w rynku, jakie ma Bing, można sprawnie wykorzystać dla swojego sukcesu biznesowego. Zachęciliśmy Cię? Prosimy więc o kontakt, a opowiemy Ci dokładnie, co możemy zrobić dla Twojej firmy w Bing Ads.
Najczęściej zadawane pytania
Oba systemy działają na tej samej zasadzie, m.in. trzeba stworzyć kampanię, dodać materiały promocyjne i ustalić stawki za kliknięcie. Różni się jedynie miejsce publikacji reklamy. Ważną informacją jest również to, że jeśli już korzystasz z Google Ads, można importować dane z tego narzędzia do Bing Ads. W ten sposób zaoszczędzisz sporo czasu oraz pieniędzy. Chętnie Ci w tym pomożemy.
Tak, możesz korzystać z obu narzędzi. W ten sposób dotrzesz do wielu unikalnych użytkowników. Należy jedynie pamiętać, żeby działania zarówno w Microsoft Ads, jak i Google Ads były ze sobą spójne.
Koszt działań reklamowych jest uzależniony od Twoich potrzeb, celu firmy oraz wybranych rodzajów reklam. Niemniej jednak jest to znacznie tańsze narzędzie w porównaniu do promocji za pomocą Google Ads ze względu na dużo mniejszą konkurencję.