Szybkie i skuteczne kampanie reklamowe.
Powierz nam prowadzenie kampanii reklamowych PPC. Wiemy, co robimy.
Dlaczego właśnie kampanie PPC?
- Wiesz, ile płacisz – Jasny model rozliczeń pozwala śledzić wydatki.
- Wiesz, za co płacisz – Analizy pokazują skuteczność działań, pozwalając wybierać te o najlepszej konwersji.
- Wiesz, co udało się osiągnąć – Raporty pokazują opłacalność kampanii w długim i krótkim okresie.
- Wiesz, do kogo chcesz trafić – Systemy targetowania odbiorcy sprawiają, że reklama trafia tam, gdzie chcesz.
- Wiesz, że możesz zacząć od zaraz – Kampanie reklamowe PPC można skonfigurować i uruchomić w krótkim czasie.
- Wiesz, że możesz już zarabiać – Również w krótkim czasie pozwalają na osiągniecie przychodów i zysków.
Reklama PPC – na czym polega i ile kosztuje?
Termin PPC, czyli Pay Pay Click, oznacza, że płatność za daną formę reklamy pobierana jest dopiero po kliknięciu w nią przez użytkownika. Koszty są więc ograniczone jedynie do tych, które faktycznie mogą przełożyć się na oczekiwany cel – np. wzrost odwiedzin na stronie czy sprzedaż.
Systemy reklam PPC oferowane są w różnych miejscach w sieci, z czego najpopularniejsze są oczywiście Google Ads. Najpopularniejsze – ale nie jedyne. Kampanie PPC mogą być prowadzone również w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram) czy na platformach handlowych (Allegro). Chociaż są między nimi różnice, to w każdym przypadku łączy je wiele. Dają możliwość:
- elastycznego i dość precyzyjnego dopasowania budżetu do oczekiwanych rezultatów,
- określenia odbiorcy, do którego chcesz trafić (targetowanie),
- reklamowania się na z użyciem różnych fraz kluczowych i łatwego poszukiwania najbardziej skutecznych,
- szybkiego uzyskania efektów.
Koszt reklamy PPC jest zależny od tego, za pośrednictwem jakiego kanału jest prowadzona. Inaczej kształtuje się w Google Ads, inaczej LinkedIn Ads, a jeszcze inaczej Allegro Ads.
Dla użytkowników ważny jest nie tylko koszt za pojedyncze kliknięcie i przejście na stronę, ale także możliwość zachowania nad nim pełnej kontroli. Można tego dokonać, ustawiając stawki maksymalne za kliknięcie oraz wysokość budżetów dziennych. Pozwala to na wytypowanie najskuteczniejszych (również najsłabszych) pod kątem stopy zwrotu z inwestycji w reklamę.
Dla kogo są kampanie reklamowe PPC?
Często jednak kampanie PPC polecane są witrynom nowym, które nie odczuwają jeszcze efektów pozycjonowania. To zaś, na bardzo konkurencyjne słowa kluczowa, może trwać nawet ponad rok. W tym czasie kampanie reklamowe PPC stanowią doskonały sposób na zapewnienie przychodów.
Można je polecić także stronom i sklepom, które oferują produkty/usługi dość precyzyjnie określone przez użytkowników w czasie wyszukiwania. Pozwala to na łatwe trafienie do odpowiednich odbiorców, na tyle zdecydowanych, by można było oczekiwać wysokich współczynników konwersji.
Zróżnicowanie kampanii PPC pod względem kanału, formy i możliwości przekazu daje bardzo duże możliwości dotarcia do odbiorców. Potrafimy je wykorzystać, nie ograniczając się przy tym do Google Ads, chociaż to bez wątpienia najpopularniejsza z reklam PPC.
Google Ads – dawniej Google AdWords – to największy i najpopularniejszy system reklamowy PPC na świecie. Korzystają z niego strony firm, instytucji, sklepy internetowe. Zarówno te nowe, dopiero powstałe, jak i o ugruntowanej pozycji na rynku.
Nie bez przyczyny to właśnie Google Ads uważany jest najszybszy sposób dotarcia do potencjalnych klientów, oferujący przy tym duże możliwości targetowania, kontroli nad wydatkami, a także różne sposoby dotarcia do odbiorców (m.in. reklamy tekstowe, graficzne, inteligentne).
Profesjonalne prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads to coś, na czym na pewno Ci zależy. Dlatego postaw na Range – firmę, która zajmuje się tym od lat. Tworzymy, optymalizujemy i monitorujemy kampanie reklamowe, dostarczając naszym klientom wartościowego ruchu na stronę i zajmując się pełną obsługą wszystkich procesów.
Prowadzisz kampanie Google Ads samodzielnie czy zlecasz je na zewnątrz? Niezależnie od odpowiedzi na pewno chcesz wiedzieć, czy wszystkie elementy kampanii są odpowiednio skonfigurowane, w pełni poprawne, czy możesz dążyć do obniżenia kosztów albo poprawy parametrów zyskowności.
Zwróć się do nas o audyt kampanii Google Ads a „prześwietlimy” je dla Ciebie, wskazując mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, błędy i optymalne konfiguracje. Obsługujemy klientów kompleksowo, fachowo i obiektywnie. Analizujemy, konfigurujemy, weryfikujemy.
Jeśli chcesz wiedzieć, co możesz robić lepiej, to my udzielimy Ci odpowiedzi.
Facebook to największy serwis społecznościowy na świecie, z którym powiązany jest także Instagram i komunikator Messenger. Korzystają z nich miliony Polaków każdego dnia. Dotrzyj do nich.
Działania reklamowe na Facebooku są szybkie i pozwalają na bardzo duże możliwości konfiguracji odbiorców. Zapewne słyszałeś, że serwis chce wiedzieć wszystko o swoich użytkownikach. Tę wiedzę możesz wykorzystać jako reklamodawca. Znajomość zainteresowań, lokalizacji, danych demograficznych użytkowników pozwala budować precyzyjne grupy odbiorców, dopasowywać do nich komunikaty i formy przekazu. Tym właśnie zajmiemy się dla Ciebie. Zidentyfikujemy Twoich potencjalnych klientów i przygotujemy dla niech kampanie w różnych mediach. Dotrzemy do nich i zaprezentujemy Twoją ofertę. Pomożemy rozszerzyć Ci działalność, zwiększyć przychody i zyski dzięki reklamie w mediach społecznościowych.
LinkedIn to olbrzymia platforma do nawiązywania kontaktów biznesowych i zawodowych, łącząca ludzi na całym świecie. Jej użytkownicy sami podają branże, stanowiska, konkretne w firmy, w których pracują, umiejętności, jakimi dysponują, wiedzę, jaką zdobyli i zdobywają.
Poszukujesz odbiorców i kontrahentów w sektorze B2B? LinkedIn nadaje się do tego doskonale. Jego użytkownicy to często właśnie osoby decyzyjne, dotrzemy więc do nich dla Ciebie. Kampanie reklamowe LinkedIn Ads dają nie tylko możliwość jednorazowej sprzedaży, ale nawiązania stałych kontaktów handlowych. Taką szansę oferuje Ci Range.
LinkedIn Ads nie należą do najtańszych rozwiązań, dlatego tym bardziej warto mieć u swego boku specjalistów od tego systemu. Inwestycja w te reklamy naprawdę może zaważyć na przyszłości Twojej firmy.
Allegro to największa platforma handlu elektronicznego (marketplace) w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Swoje produkty i usługi oferują tu dziesiątki tysięcy sprzedawców, a serwis odwiedzają miliony użytkowników.
Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro, to wiesz, że z ofertą nieraz trudno jest się przebić, trudno sprawić, by była zauważona w gąszczu podobnych, konkurencyjnych.
Pomożemy Ci wykorzystać możliwości systemu Allegro Ads, byś mógł pokazać swoją ofertę na górze wyników wyszukiwania, zainteresować nią kupujących, przyciągnąć do siebie i… sprzedawać. Dobór słów kluczowych, tytułów aukcji, miejsc emisji, optymalizacja kosztów kliknięcia – to wszystko jest koniecznie, by reklamy Allegro Ads były skuteczne i przekładały się na sprzedaż i zysk. Zrobimy to dla Ciebie.
Narzędzia takie jak Google Analytics czy Tag Manager potrafią dostarczyć mnóstwa wartościowych danych o użytkownikach odwiedzających stronę Twojej firmy czy sklep. Ten zakres informacji jest tak duży, że dla laików może okazać się… przytłaczający.
My jednak jesteśmy profesjonalistami. Skonfigurujemy dla Ciebie narzędzia analityczne, powiemy, gdzie szukać informacji i jak je interpretować. Przeprowadzimy analizę już istniejących danych, na ich podstawie opracowując raporty, formułując zalecenia, zwracając uwagę na słabe i mocne strony witryny.
Pomożemy Ci zrozumieć, co kryje się za strumieniem danych dostarczanych przez narzędzia analityczne. Po to, byś miał lepszą kontrolę nad obecną i przyszłą stroną swojego biznesu.