Projekt loga firmy. Projektowanie i tworzenie logotypu
Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie – także w biznesie. Jednym z najbardziej widocznych wyróżników firmy jest zaś jej logo.
Potrzebujesz odświeżenia obecnie używanego, a może chcesz zaprojektować je od podstaw?
Zleć stworzenie log firmy, jako jednego z elementów identyfikacji wizualnej, ekspertom i miej pewność, że klienci zobaczą najlepszą stronę Twojego biznesu.
Projekt logo, odświeżanie
wizerunku i… dużo więcej
Pokaż potencjalnym klientom, że to właśnie Twoja marka jest tym, czego szukają!
Zleć stworzenie logo firmowego grafikom z Range i zyskaj pewność, że:
- Twoje produkty i usługi zostaną zaprezentowane z jak najlepszej strony – łączymy kompetencje z zakresu projektowania wizualnego z doświadczeniem w marketingu, dzięki czemu stworzymy silny i stabilny wizerunek, za którym stoi marka godna zaufania.
- Zyskasz przewagę rynkową nad konkurentami, którzy nie zainwestowali w dobrą identyfikację wizualną.
- Nad kreowaniem Twojego wizerunku będzie pracował zespół z doświadczeniem w pracy z setkami marek, doskonale znający obowiązujące trendy,
- Stworzony przez nas wizerunek będzie w 100% oryginalne, zgodne z Twoimi wytycznymi i oczekiwaniami odbiorców.
- Zadbamy o to, aby logo firmowe było częścią spójnej komunikacji wizualnej i dopasownym do niej elementem.
Wspieramy nowe marki w wejściu na rynek, a już istniejącym pomagamy wzmocnić ich wizerunek, dlatego możesz zlecić nam stworzenie m.in.:
- loga,
- księgi znaku,
- projektu materiałów brandingowych – tradycyjnych i cyfrowych (wizytówka, papier firmowy, kalendarze itp.),
- materiałów na social media (Facebooka, Instagrama).
- pełnej identyfikacji wizualnej.
Projekty loga cena
Liczba propozycji logo
2
4
6
Liczba modyfikacji
4
8
12
Zniżka przy zamówieniu strony internetowej
- 50 zł
- 100 zł
- 200 zł
Przeniesienie autorskich praw majątkowych
Standardowe pliki do Internetu (.jpg, .png)
Pliki wektorowe do druku (.pdf, .ai)
Podstawowa księga znaku
Pliki źródłowe do dalszej modyfikacji
Gotowe materiały do do scial media - przygotujemy gotowe materiały do social media, okładki, zdjęcia profilowe, wzór zdjęć do postów.
Rozbudowana księga znaku
Dlaczego dla firmy tak ważne jest dobre logo?
Jak Cię widzą, tak
Cię...kupują
Nowoczesny wizerunek to obecnie podstawa sukcesu – szczególnie gdy Twoja firma działa w warunkach dużej konkurencji. To właśnie intrygujące, dopasowane do profilu firmy oraz odbiorców, logo firmowe pozwala na:
-
Wywarcie dobrego pierwszego wrażenie
Wszyscy „kupujemy oczami” – miej pewność, że Twoje logo wzbudzi zaufanie i zainteresowanie. -
Wyróżnienie się na tle konkurencji
Logo sprawi, że Twoja strona firmowa, opakowania produktów, ulotki, posty w Social Media czy mailingi będą łatwo identyfikowanlne przez odbiorców. -
Spójność komunikacji
Logo to ten z elementów identyfikacji wizualnej, który jest chyba najlepszych wyróżnikiem, a jednocześnie powtarzającą się częscią wspólną całej komunikacji z odbiorcami, obecnymi i potecjalnymi. -
Wzrost zaufania do marki i tego, co oferuje
Jeśli logo współgra z charakterem działaności, nazwą albo misją firmy, automatycznie może budzić pozytywne skonajrzenia i podnosic jej wiarygodność. -
Rozpoznawalność
Logo to drugi po nazwie firmy jej najbardziej rozpoznawalny element, a jego znajomość wśród Klientów w oczywisty sposób może przekładać się na zainteresowanie ofertą i przychody.
Profesjonalne logo firmowe
Naszym celem może być stworzenie spójnego, wyróżniającego Cię na tle konkurencji oraz solidnego wizerunku Twojej firmy, którego logo jest kluczowym elementem.
Możemy też podjąć się wyłącznie projektu nowego logo lub odświeżenia obecnego.
- Stworzeniem loga, czyli znaku rozpoznawczego Twojej firmy. To podstawa identyfikacji wizualnej marki, bo właśnie z logiem będą kojarzone Twoje produkty i usługi. Oczywiście, będziesz miał wpływ na wygląd loga - nasi eksperci zaproponują Ci kilka koncepcji wstępnych, których liczba zależna będzie od planu, na jaki się zdecydujesz
- Opracowaniem księgi znaku, czyli mówiąc prościej: instrukcji obsługi logo. Zostanie ona przygotowana przez zespół, aby ułatwić prawidłowe używanie logotypu w przyszłości. Księga znaku ma ogromne znaczenie - daje Ci pakiet informacji niezbędny do tego aby wykorzystywać znak, czyli logo w sposób prawidłowy na wszystkich nośnikach, unikając tym samym kłopotów z niepoprawnym skalowaniem, złą kolorystyką czy nieestetycznym rozciąganiem. W księdze znaku przygotowanej przez autora logo znajdziesz elementy, takie jak: geneza powstania i konstrukcja znaku, informacje na temat pola ochronnego, warianty kolorystyczne czy informacje o rozmiarze i skalowaniu
- Identyfikacja wizualna to nie tylko digital - zajmiemy się zaprojektowaniem tradycyjnych materiałów brandingowych, czyli m.in. tym jak będą wyglądały Twoje wizytówki czy papier firmowy
- Przygotowaniem materiałów graficznych na social media, w tym m.in. cover photo i posty na Facebooku oraz publikacje na Instagramie - wszystko po to, aby wizerunek Twojej firmy był spójny i dopracowany pod każdym względem - zarówno na stronie, jak i w mediach społecznościowych
Jak będzie wyglądał proces kreacji wizualnej Twojej firmy?
Końcowy projekt identyfikacji wizualnej będzie sumą Twoich oczekiwań i specyfiki firmy oraz naszej wiedzy na temat obowiązujących trendów i doświadczenia we współpracy z innymi markami. Chcemy pokazać Ci, jak wygląda proces projektowy, abyś jeszcze lepiej mógł wyobrazić sobie pracę naszego zespołu:
- 1. Analiza brandingu firmy i konsultacje. Prace zaczynamy od zapoznania się ze stanem obecnym – strategią marki, komunikacji, istniejącym logo. Na podstawie briefingu lub w trakcie spotkania poznajemy charakter firmy, jej oferty, odbioróców i konkurencji oraz zapoznajemy się z Twoimy oczekiwaniami i wytycznymi.
- 2. Analiza persony, konkurencji, misji. Na podstawie zebranych wcześniej informacji przygotowujemy ostrzejsze wytyczne do projektu.
- 3. Kreacja logo. Tworzymy pierwsze wersje logo, w liczbie zależnej od wykupionego pakietu,prezentując ją Klientowi w różnych wariantach, kolorach, w połączeniu z nazwą, jako sygnet.
- 4. Konsultacje, uwagi, nanoszenie zmian. Prezentujemy projekt Klientowi, nanosząc stosowne poprawki.
- 5. Opracowanie finalnej wersji w formie wektorowej – po skonsultowaniu i zaakceptowaniu koncepcji przez klienta przystępujemy do działania. Efektem będzie powstanie najważniejszego znaku Twojej firmy, czyli loga w grafice wektorowej
- 6. Stworzenie księgi znaku, czyli wytycznych co do tego, jak postępować z logiem i w jaki sposób go używać, aby we wszystkich materiałach promocyjnych, na stronie czy w reklamach prezentowało się doskonale, a identyfikacja wizualna marki była spójna.
- 7. Opracowanie materiałów dodatkowych, zgodnie z pakietem.
Najczęściej zadawane pytania w usłudze projektowania logotypu firmowego
Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z usługą projektowania logotypu i identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej
Jest to zależne od stopnia skomplikowania projektu, liczby wykupionych propozycji logo (od 2 do 6) oraz zgłaszanych zmian i poprawek. Czas minimalny to tydzień, ale realnie trzeba założyć 2-3 tygodnie, pod warunkiem sprawnego feedbacku od zamawiającego.
Nasz najbardziej popularny pakiet projektowy zawiera 4 propozycje logo i kosztuje poniżej 1000 złotych. Zwykle to w zupełności wystarczy, bo na etapie briefingu mamy wystarczająco duży danych, by skonkretyzować założenia. W tej cenie znajdują się pliki pozwalające na wykorzystanie logo na stronach i w dokumentach firmowych. Bardziej wymagający Klienci zamawiają projekt z pełną księgą znaku i szablonami do Social Media, co pozwala osiągnąć spójność komunikacji we wszystkich kanałach.