Audyt SEO - Analiza pozycjonowania strony, która powie konkrety
Znalezienie się na szczycie listy w wyszukiwarce Google to cel wszystkich mądrze zarządzanych firm. Dobra widoczność w sieci to dla Twojego biznesu doskonały sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie zysków.
Jak zdobyć pewność, że podejmowane przez firmę działania z zakresu pozycjonowania przynoszą maksimum korzyści? Zlecając ekspertom konsultacje lub audyt SEO.
Koniec z błędami w pozycjonowaniu
Audyt SEO to szczegółowa analiza strony www pod kątem spełniania kryteriów stosowanych przez roboty wyszukiwarki Google. Pozwala on szybko zdiagnozować i wyeliminować błędy w pozycjonowaniu, a przy tym ograniczyć koszty związane z inwestowaniem w nieefektywny marketing. Podczas konsultacji i audytu eksperci:
- przeanalizują Twoją stronę pod kątem skuteczności dotychczas prowadzonych działań SEO,
- sprawdzą widoczność poszczególnych elementów serwisu w rankingu Google,przygotują zalecenia i instrukcje, dzięki którym wyeliminujesz nieefektywne elementy SEO i zastąpisz je skutecznymi działaniam,
- wyjaśnią, dlaczego Twoja strona ma trudności z pozycjonowaniem i powiedzą jak uniknąć błędów w przyszłości.
Kiedy warto zdecydować się na konsultacje i audyt SEO?
Twoja firma traci klientów? Zauważyłeś, że konkurencja jest lepiej widoczna w internecie? A może Twoja strona zaczęła przesuwać się niżej i niżej w rankingu Google? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiesz twierdząco, to czas na zlecenie profesjonalistom audytu SEO. Konsultacje z zakresu pozycjonowania zalecamy szczególnie firmom, które:
- Dopiero wchodzą na rynek lub stworzyły nową stronę internetową. Audyt pozwoli określić, które elementy strony www muszą zostać poprawione lub zmniejszają efektywność pozycjonowania.
- Dokonały na swoich serwisach znaczących zmian, np. szablonu lub silnika strony internetowej. Tu audyt ma za zadanie przede wszystkim zdobycie pewności, że wprowadzone zmiany nie spowodują obniżenia pozycji w rankingu Google, a tym samym utraty widoczności dla potencjalnych klientów.
- Nie są zadowolone z efektów pozycjonowania — zarówno w przypadku prowadzenia działań SEO samodzielnie, jak i zatrudniania do tego firm zewnętrznych. Jeśli nie widzisz efektów swoich inwestycji w SEO, audyt pomoże Ci znaleźć tego przyczynę i mądrze zarządzać środkami na marketing internetowy w przyszłości.
- Chcą zweryfikować pracę zatrudnionych do SEO specjalistów tak, aby mieć pewność, że osoby, którym zleciły działania optymalizacyjne, podejmują właściwe decyzje i dobrze wykorzystują budżety przeznaczone na pozycjonowanie.
- Stawiają pierwsze kroki w pozycjonowaniu swoich stron i dopiero zaczynają poważnie myśleć o SEO. Tu szczególnie przydatne okażą się konsultacje, podczas których eksperci wskażą, w którym kierunku powinny iść działania pozycjonerskie i pomogą dobrać najlepsze cele biznesowe. Audyt SEO to doskonały start, dający pełen obraz tego, na jakim etapie znajduje się firma, a tym samym pewność, że wydatki na pozycjonowanie będą przemyślane i ukierunkowane na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych np. zwiększenie liczby klientów.
Odkryj korzyści, jakie daje audyt SEO
Zadaniem ekspertów z Range jest kompleksowa analiza Twojej witryny pod względem SEO. Pod lupę bierzemy nie tylko poprawność wykonania strony internetowej (jej kodu i struktury), ale przede wszystkim jej treść — nasycenie i jakość contentu znajdującego się na stronie, słowa kluczowe, linki wewnętrzne i zewnętrzne oraz oczywiście pozycję w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Wszystkie te działania mają jeden cel: wyciśnięcie z audytu SEO maksimum korzyści dla rozwoju Twojej firmy.
Co zyskasz wybierając audyt SEO prowadzony przez Range?
-
100% naszego zaangażowania i uwagi
Każde zlecenie jest dla nas niepowtarzalne i stoi za nim specjalista, a nie maszyna. Nie mamy gotowego szablonu czy automatycznej procedury wykonywania audytu SEO lub generowania raportów- za każdym razem do klienta, jego strony i firmy podchodzimy indywidualnie. -
Naprawdę szczegółową i kompleksową analizę
Jeśli takie jest Twoje życzenie, pod lupę bierzemy zarówno czynniki on-site, jak i off-site. Eksperci skupiają się na aspektach technicznych i pracują w oparciu o zaawansowane narzędzia statystyczne m.in. Google Analytics i Google Search Console. -
Rekomendacje i instrukcje, zamiast zestawu nic niemówiących danych
Możesz mieć pewność, że nie pozostawimy Cię z raportem, z którego nic nie zrozumiesz. Nasze działania mają na celu usprawnienie działania Twojego biznesu, dlatego rekomendacje przygotowywane są w sposób, który będzie jasny nie tylko dla zespołów IT czy specjalistów od marketingu online. Oprócz samego raportu oferujemy także konsultacje, podczas których wyjaśnimy, dlaczego oferujemy Ci te, a nie inne rozwiązania, skąd wzięły się dane zawarte w raporcie i jak w optymalny sposób zacząć zmiany na lepsze.
Wyróżniają nas kompetencje i doświadczenie
Zlecając audyt SEO specjalistom z Range możesz mieć pewność, że:
- powierzasz firmę w ręce zespołu posiadającego kompleksowe kompetencje z zakresu SEO i SEM, potwierdzone m.in. statusem Google Partner i certyfikatem Google Analytics.
- mamy doświadczenie w pozycjonowaniu oraz audycie sklepów internetowych, serwisów online czy stron oferujących usługi online, jak i stacjonarnie, dlatego jesteśmy gotowi na współpracę z firmami różnej wielkości i z każdej branż.
- nie tracimy swojego czasu, a Twoich pieniędzy — nasze działania są konkretne i celowe. Audyt SEO prowadzony w oparciu o elementy istotne dla osiągnięcia sukcesu w procesie pozycjonowania i efektywności działań SEO i skupia się na najważniejszych dla Ciebie frazach kluczowych.
- raport z audytu, który od nas otrzymasz to nie surowe dane i liczby, a konkretne rekomendacje, na podstawie których możesz wyeliminować błędy i rozpocząć proces poprawnego pozycjonowania strony.