Audyt kampanii Google Ads (ADWORDS)
Audyt Google Ads to usługa, podczas której niezależny ekspert ocenia kampanię pod względem dotychczas prowadzonych działań reklamowych. Konto Ads zostaje poddane gruntownej analizie, dzięki której dowiesz się, czy prowadzone działania przynoszą oczekiwany zwrot z inwestycji (ROI) lub zwrot wydatków, które zostały poniesione na reklamę (ROAS).
Nie trać pieniędzy na reklamy Google Ads, które nie przyniosą zysku
Dzięki audytowi konta Google Ads dowiesz się, czy wydajesz pieniądze na działania, które faktycznie się opłacają. Mamy status Google Partner, certyfikaty Google Ads i Google Analytics, dlatego możesz mieć pewność, że podczas audytu odkryjemy i wyeliminujemy wszystkie słabe punkty kampanii.
Korzystając z naszych usług, powierzasz kampanię w ręce ekspertów, nie automatów. Każdy audyt to dla nas indywidualny projekt, który rozpoczyna szczegółowa analiza konta. Po szeregu działań podejmowanych przez profesjonalistów: konfiguracji konta, analizie jego struktury czy weryfikacji słów kluczowych, opracujemy dla Ciebie wytyczne, w których oprócz informacji na temat stanu kampanii, znajdą się praktyczne zalecenia. Innymi słowy, nie tylko powiemy Ci, co poszło dobrze, a co źle, ale też jak to naprawić i w jakie działania warto inwestować.
Zobacz, jakie korzyści przyniesie Ci audyt kampanii Google Ads
Audyt Google Ads polega na odkryciu słabych punktów kampanii i wyeliminowaniu ich przez wdrożenie zaleceń optymalizacyjnych przygotowanych przez ekspertów. Efektem zmian wprowadzonych po audycie jest widoczny wzrost współczynnika konwersji kampanii.
Co to oznacza dla Twojego biznesu? Przede wszystkim to, że mając taką wiedzę, możesz efektywniej zarządzać budżetem przeznaczonym na marketing. Pomożemy Ci wyeliminować niechciane kliknięcia, które z kolei wpłyną na obniżenie kosztów. Audyt pomoże Ci też osiągnąć założone na początku kampanii cele biznesowe, np. zwiększenie sprzedaży lub ruchu na stronie. Wszystko to spowoduje, że reklama zacznie spełniać swoje zadanie, a Ty szybko zobaczysz zysk z inwestycji.
- kompleksowe badanie ustawień konta i wszystkich funkcji Google Ads,
- szansę na realizację porzuconych wcześniej celów biznesowych,
- wyeliminowanie błędów mierzenia konwersji i innych KPI kampanii,
- wzmocnienie kampanii o najlepszej konwersji,
- pozbycie się elementów generujących niepotrzebne koszty,
- odkrycie obszarów, blokujących realizację celów,
- przeniesienie środków na inne, skuteczne kampanie, które przyniosą zysk.
Audyt Google Ads, czyli? Zobacz, czego możesz od nas oczekiwać
Na audyt Twojej kampanii składa się wiele działań związanych z ustawieniami konta reklamowego, jego strukturą czy słowami kluczowymi. Pierwszym krokiem naszej współpracy będzie szczegółowa analiza konta przez ekspertów. Na jej bazie przygotujemy dla Ciebie wytyczne, w których oprócz informacji na temat stanu kampanii znajdą się praktyczne zalecenia. Powiemy Ci, co poszło zgodnie z planem, a co nie, ale nie zostawimy Cię z tą wiedzą samego.
Dla nas nie ma dwóch takich samych audytów — każde konto i każdego klienta traktujemy indywidualnie. Nie działamy na utartych schematach, a wszystkie przygotowywane przez nas rekomendacje dostosowane są do konkretnej sytuacji. Jeśli zlecisz nam audyt Google Ads, możesz mieć pewność, że przeanalizujemy wszystkie elementy kampanii, które mogą mieć wpływ na wyniki prowadzonych działań, a co za tym idzie — osiągnięcie założonego celu biznesowego i zysk.
Na audyt Twojej kampanii składa się naprawdę wiele działań. Dla lepszego zobrazowania zgromadziliśmy je w kilku grupach:
-
Konfiguracja
- Twojego konta i zmiana wadliwych ustawień,
- wszystkich usług Google, które przyczynią się do efektywnego działania kampanii (np. Google Analytics),
- kodów śledzących pod względem poprawności,
- konwersji,
- ustawień lokalizacji i harmonogramu.
-
Analiza i weryfikacja
- struktury konta i typów kampanii (search, display, YouTube itd.),
- przeznaczenia poszczególnych kampanii pod kątem realizacji celów,
- przekazów reklamowych,
- liczby i treści reklam,
- wybranego modelu atrybucji.
-
Opracowanie
- budżetu i oszacowanie kosztów,
- nowego zestawu bardziej efektywnych fraz,
- targetów z podziałem na kampanię,
- optymalnej stawki za kliknięcie (także pod kątem różnych urządzeń),
- uwag do stron docelowych.
-
Pomiar
- danych z Google Analytics, Google Tag Manager czy Google Search Console,
- działań prowadzonych przez konkurencję.
Kampania Google Ads nie przynosi efektów? Zaufaj nam i zacznij zarabiać
Inwestujesz pieniądze w reklamę, aby osiągnąć zysk. Ale co jeśli tego zysku nie ma? Może to oznaczać, że Twoja kampania Google Ads jest nieprawidłowa. Jesteśmy ekspertami, którzy zasady prowadzenia dobrej kampanii znają lepiej niż własną kieszeń. I to nie tylko w teorii. Dlatego możemy zagwarantować, że podczas audytu odkryjemy, co jest przyczyną braku efektów i podejmiemy działania mające na celu wyeliminowanie tych przyczyn. Dlaczego warto postawić na audyt prowadzony przez naszych ekspertów?
- możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w audycie kampanii firm z różnych branż, dlatego wiemy, że nawet małe zmiany mogą w ogromny sposób wpłynąć na efektywność reklamy,
- potwierdzeniem naszych umiejętności są certyfikaty Google Ads & Google Analytics oraz status Google Partner,
- nie jesteśmy zaangażowani w działania reklamowe Twojej firmy, więc możemy zachować obiektywizm oceny,
- działamy szybko — zdajemy sobie sprawę, że każdy dzień źle prowadzonej kampanii to dodatkowe koszty.
Audyt eksperta, nie automatu
Dajemy Ci pewność, że audyt Twojej kampanii Google Ads nie zostanie przeprowadzony przez żaden program czy automat. Nad każdym zleceniem czuwają eksperci, co więcej — eksperci z naprawdę dużym doświadczeniem. Bezpłatne audyty prowadzone automatycznie, w taki sam sposób dla każdego klienta nie mają z nami szans. Oto zalety powierzenia audytu swojej kampanii w ręce specjalistów, takich jak my:
- pewność kompleksowej obsługi kampanii i audytu konta — łącznie z zaawansowanymi ustawieniami,
- brak sztywnych schematów — to dany przypadek i sytuacja konkretnej kampanii dyktuje warunki współpracy,
- profesjonalna obsługa zlecenia na bazie doświadczeń zgromadzonych podczas pracy z dziesiątkami klientów,
- wcielanie w życie dobrych praktyk,
- kontakt — po drugiej stronie znajduje się człowiek, nie automat, więc w każdej chwili możesz odezwać się do nas w celu wyjaśnienia trudniejszych kwestii lub w razie wątpliwości przy podjęciu decyzji.
Najczęściej zadawane pytania
Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z audytem kampanii Google Ads. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej
Jak pewnie już wiesz, audyt kampanii Google może być płatny lub darmowy. Dlaczego warto więc zainwestować pieniądze w zlecenie audytu ekspertom, takim jak my? Przede wszystkim dlatego, że bezpłatny audyt zwykle przeprowadzany jest przez automat, który ocenia ustawienia konta w oparciu o uśrednione algorytmy i na tej podstawie tworzy generyczny raport. Nawet gdy przeprowadzany jest on ręcznie, klient nie może spodziewać się po nim dokładnej analizy konta i szczegółowych rekomendacji.
To, co odróżnia płatny audyt prowadzony przez ekspertów to nie tylko kompleksowy raport, ale przede wszystkim POMOC. Nie zostawimy Cię z nic niemówiącymi liczbami — skrupulatnie ocenimy konto, znajdziemy wszystkie błędy i co najważniejsze, przedstawimy Ci propozycje wdrożenia zmian oraz przygotujemy plan naprawczy.
Ostateczny koszt usługi zależy od kilku kwestii. Po pierwsze tego, jak dużo czasu musimy poświęcić na przeprowadzenie audytu Google Ads. Po drugie od tego, jaki jest obecny stan kampanii. Dla każdego klienta i każdej kampanii wycenę przygotowujemy indywidualnie i informujemy o jej wysokości na początku współpracy, nie musisz się więc martwić, że w trakcie audytu będziesz ponosił dodatkowe koszty.
Nie tylko nazywamy się ekspertami — my nimi jesteśmy. Na poparcie tych słów możemy pochwalić się nie tylko wieloletnim doświadczeniem prowadzenia i audytu kampanii Google Ads i gronem usatysfakcjonowanych klientów. O warunkach współpracy decydujemy na początku, więc nie musisz obawiać się żadnych ukrytych kosztów. Poza tym mamy status Google Partner certyfikaty Google Ads oraz Google Analytics, co stanowi najlepsze potwierdzenie naszych kompetencji.