Co to jest Element Title - definicja

Element Title, czyli tytuł danej podstrony internetowej.

Element Title jest kluczowym znacznikiem meta (meta tagiem) stosowanym do opisania tytułu danej podstrony i dokumentu HTML.
Umieszczony jest w sekcji głównej strony (head), a przykładowo dla niniejszego dokumentu ma postać:

<title>Co to jest Element Title – definicja | Agencja Range ?</title>

Przeznaczenie znacznika Element Title

Znacznik Title ma kilka zastosowań, z których każde ma duże znaczenie dla pozycjonowania oraz odczuć użytkownika. W pozycjonowaniu title definiuje robotom wyszukiwarek, czego dotyczy dana podstrona. Jednocześnie właśnie tytuł wyświetlany jest w wynikach wyszukiwania, więc wskazuje też użytkownikom, jakie treści mogą się spodziewać na witrynie. Po jej otwarciu title jest zaś wyświetlany na górnej belce, w pasku tytułu.

Jak budować meta tag Element Title?

Po pierwsze trzeba pamiętać, że każda strona powinna go mieć. Co do wytycznych, to są one zarówno techniczne, jak i merytoryczne.
Od strony technicznej element title nie może być zbyt długi – przyjęło się, że powinien mieć 50-60 znaków. Dokładniej rzecz biorąc nie więcej niż 600 pikseli i nie mniej niż 200.
Do tego dochodzą przesłanki merytoryczne, czyli title musi odpowiadać temu, co faktycznie znajduje się na stronie. Dobrze też, jeśli w tytule zostaną użyte słowa kluczowe, na których pozycjonowaniu nam zależy.
Ponieważ długość title zostawia pewne pole do manewru, to często spotykanym zabiegiem jest połączenie w tytule odniesienia do właściwej zawartości z brandem, nazwą firmy czy też sklepu internetowego.

 

 

Hubert Wołoszyn

Content Manager

Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Range. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Jesteśmy dumni ze zrobienia kolejnego kroku na ścieżce rozwoju Agencji. Jest to uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ, potwierdzającego kompetencje naszego zespołu, za którymi idzie wysoka jakość usług, jakie świadczymy Klientom i Partnerom. Co to jest DIMAQ? DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification, jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingu cyfrowego. Certyfikacja obejmuje 12 dziedzin marketingu cyfrowego i jest potwierdzeniem […]
Jeszcze do niedawna Klienci i Partnerzy znali nas jako Webrange. Obecnie jesteśmy RANGE – nazwa, chociaż podobna, to jednak dużo więcej znaczy i lepiej nas opisuje. Zapraszamy na krótką podróż po rebrandingu, gdzie opowiemy Wam co, jak i dlaczego zrobiliśmy. 3… Rok 2008 przyniósł ze sobą kilka kamieni milowych. Barack Obama został prezydentem USA, przez świat […]
Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]