REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC BIAŁYSTOK
Kampanie reklamowe Pay Per Click, PPC, uważane są nie bez powodu za jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży i widoczności w internecie. Ich wdrożenie i uruchomienie jest bardzo szybkie, na rezultaty również nie trzeba długo czekać. Pozwalają też na wysoki poziom kontroli nad kosztami i doboru odbiorcy, do którego chcemy kierować reklamę.
Szybki efekt. Kontrola kosztów. Większa sprzedaż. Precyzyjne targetowanie. To wszystko jest w PPC.
Coraz trudniej wyobrazić sobie istnienie firmy czy instytucji w oderwaniu od internetu. To tam przenosi się znaczna część handlu, tam promuję się firmy usługowe. Nawet jeśli nie sprzedajesz niczego przez internet, to w ten sposób zapewne chcesz poinformować potencjalnych klientów o swoim istnieniu. Można wykorzystać do tego różne sposoby, ale żaden nie jest tak szybki, jak Kampanie PPC.
Działania reklamowe prowadzone przez Google Ads oraz inne systemy PPC mają wielką zaletę – nie trzeba długo czekać, by przygotować je do emisji i odpowiednio skonfigurować. Wielkim plusem jest także możliwość precyzyjnego doboru reklamy do odbiorcy, jego cech, zwyczajów, miejsca zamieszkania. Do tego dochodzi możliwość panowania nad kosztami i przewidywalne budżetowanie. I te właśnie zalety – a także sporo innych – umiemy wykorzystać na korzyść Twoją i Twej firmy.
Podsumujmy więc, czemu akurat kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads powinny Cię zainteresować:
- ich uruchomienie i pierwsza konfiguracja trwa tylko kilka dni,
- również kilka dni może wystarczyć, by były widoczne pierwsze efekty,
- twoje reklamy wyświetlają się w Google, ale także w innych sieciach reklamowych,
- reklamy mogą być wyświetlane również w Mediach Społecznościowych,
- reklama odpowiada na zapytania użytkowników, poszukujących konkretnej informacji/produktu/usługi,
- przekaz reklamowy można bardzo precyzyjnie dobrać do odbiorców,
- budżet reklamowy jest pod pełną kontrolą – zarówno w skali dnia, jak i miesiąca,
- wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje,
- płatność następuje wyłącznie za reklamę, dzięki której użytkownik przeszedł na stronę – kliknął w nią,
- bogate możliwości analizy wskazują, jakie formy i treści reklamy są najskuteczniejsze.
Nasi klienci bardzo cenią sobie kampanie reklamowe Pay Per Click, PPC, i doceniają też nasze zaangażowanie i jakość obsługi.
Wiemy, że znamy się na tym, co robimy. Nauczyło nas tego kilkanaście lat pracy w świecie marketingu internetowego. Te lata wykorzystaliśmy, by zdobyć szeroką wiedzę teoretyczną i sprawdzić swe umiejętności w praktyce. Nie spoczywamy na laurach – cały czas dokształcamy się, uczestniczymy w szkoleniach, zdobywamy certyfikaty. Ale prócz wiedzy i umiejętności wiemy też, jak trafić w potrzeby naszych Klientów, co im zaproponować, co im doradzić a jakich działań powinni unikać, by nie narażać się na niepotrzebne koszty.
Zaczynamy od konfiguracji i uruchomienia kampanii reklamowych PPC, następnie cały czas je monitorujemy i analizujemy, poszukując sposobów na dotarcie do nowych grup odbiorców i minimalizowania kosztów za kliknięcie w reklamę.
Oto co oferujemy naszym Klientom:
- szybkie wdrożenie i uruchomienie kampanii,
- analizę działań konkurencji na tym polu,
- przygotowanie koncepcji całościowych działań w ramach kampanii,
- możliwość szybkiego osiągnięcia mierzalnych efektów,
- zaangażowanie naszych specjalistów,
- kontrolę kosztów i ich optymalizację,
- kontrolę działań konkurencji i uwzględnianie ich w naszych kampaniach,
- poszukiwanie nowych przekazów reklamowych, ułatwiających dotarcie do odbiorców,
- obsługę wszystkich rodzajów reklam, oferowanych w ramach sieci PPC,
- możliwość korzystania z innych systemów PPC, nie tylko Google Ads,
- prowadzenie kampanii reklamowych PPC w mediach społecznościowych,
- przejrzyste i konkretne raporty,
- możliwość świadczenia szerszej gamy usług, w tym z zakresu web development i pozycjonowania.
Najczęściej zadawane pytania
Musimy wiedzieć co i komu mamy zaoferować. Jeśli nie do końca możesz rozpoznać grupę docelową, postaramy się zrobić odpowiednie analizy i badania potrzeb rynkowych. Dzięki temu możemy precyzyjnie konstruować przekaz reklamowy – dobierać go odpowiednio do tego, do kogo ma trafić. W ramach jednej kampanii możemy używać różnych przekazów dla tego samego produktu, w zależności od tego, komu konkretnie chcemy go oferować.
Tak naprawdę uruchomienie kampanii nie oznacza końca pracy, tylko jej początek. Pierwsze ustawienia zawsze muszą być dopasowywane do realiów rynkowych i rzeczywistych reakcji odbiorców oraz konkurencji. Poszukujemy nowych słów kluczowych, piszemy nowe treści reklamowe, targetujemy kolejne grupy odbiorców. Dążymy do zmniejszenia stawek za kliknięcie w reklamę i zwiększenia liczby tych kliknięć. Pracujemy nad tym, by stopa zwrotu z inwestycji w reklamę była jak najwyższa.
W zasadzie tak, kampanie reklamowe PPC można obsługiwać samodzielnie. Pod jednym warunkiem – że wie się co się robi. Inaczej zazwyczaj oznacz to tylko stratę środków i czasu. Kampanie reklamowe PPC wydają się proste w obsłudze, ale by móc efektywnie korzystać z ich możliwości, trzeba się na tym naprawdę dobrze znać. Nie chodzi tylko o to, by reklamy się wyświetlały, bo to faktycznie może zrobić każdy. Chodzi o to, by sprzedawały i to tak, by zapewnić zyski.
Reklama PPC w innych miastach:
- Kampanie PPC Toruń
- Kampanie PPC Zielona Góra
- Reklama Google Ads Warszawa
- Reklama Google Ads Opole
- Reklama Google Ads Katowice
- Reklama Google Ads Wrocław
- Reklama Google Ads Gliwice
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Łódź
- Reklama Google Ads Lublin
- Reklama Google Ads Rzeszów
- Reklama Google Ads Nowy Sącz
- Reklama Google Ads Nowy Targ
- Reklama Google Ads Kraków
- Reklama Google Ads Kielce