REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC KIELCE

Szukasz firmy z Kielc, prowadzącej działania PPC
i kampanie reklamowe Google Ads? Zwróć się do Range.

Stań się widoczny w sieci. Kampanie reklamowe pozwalają na błyskawiczne zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą Twojej firmy. Nie zwlekaj, bo Twoja konkurencja nie śpi. Pomożemy Ci osiągnąć sukces.

Oferta w pigułce

Chcesz szybkich efektów, pełnej kontroli nad kosztami, realnych możliwości zwiększenia sprzedaży?

Bez odpowiednich działań marketingowych ciężko jest zaistnieć w internecie, o ile w ogóle jest to możliwe… Takie działania mogą być prowadzone na różne sposoby, a kampanie PPC zdecydowanie należą do jednych z najbardziej atrakcyjnych.

Pozwól, że przypomnimy Ci, jakie korzyści dają działania marketingowe, prowadzone za pomocą Google Ads i Facebook Ads:

Wypłyń z Kielc na szerokie wody.
Stań się widoczny w internecie... i zarabiaj na tym.

Wśród wielu kanałów dotarcia do klientów kampanie marketingowe wyróżniają się szybkością uruchomienia i generowania przychodów. Jednakże obsługa tych działań, analiza efektów, precyzyjne dobranie grupy odbiorców, kontrola nad kosztem dotarcia do nich wymaga doświadczenia i umiejętności. Mamy status Google Partner i certyfikaty Google Ads i Google Analitics, które je potwierdzają. Wiemy, jak poruszać się w sieci reklamowej Google z największą korzyścią dla naszych klientów.

Postaw na Range, bo oferujemy Ci:

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Teoretycznie wystarczy na to nawet kilkanaście minut. W praktyce warto poświęcić więcej czasu, by przemyśleć strategię, przeprowadzić analizę konkurencji, ustalić budżet, grupę docelową i założenia, do których dążymy. Nadal jest to jednak najszybszy sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców.

W działaniach promocyjnych w internecie można wyróżnić tzw. SEO, czyli budujące widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania, oraz PPC, gdzie efekty powiązane są z płaceniem za „przeklik” na stronę. Optymalny efekt daje ich wspólne wykorzystanie. Uzupełniają się wzajemnie i wspierają,  więc tak, łączenie pozycjonowania i PPC jest wskazane, by móc osiągnąć jak najlepsze przychody i zyski w danym czasie.

W działaniach promocyjnych w internecie można wyróżnić tzw. SEO, czyli budujące widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania, oraz PCC, gdzie efekty powiązane są z płaceniem za „przeklik” na stronę. Optymalny efekt daje ich wspólne wykorzystanie. Uzupełniają się wzajemnie i wspierają,  więc tak, łączenie pozycjonowania i PCC jest wskazane, by móc osiągnąć jak najlepsze przychody i zyski w danym czasie.

To prawda, że użytkownicy nie przepadają za reklamami. Przypominamy jednak, że konfiguracja działań w Google Ads i Facebook Ads pozwala na wyświetlanie ich osobom, które mogą być nimi potencjalnie zainteresowane. Brak więc efektu nachalności, który mógłby zniechęcać do reklam. Tak więc owszem – Google Ads jest skuteczne. Co więcej, wiele firm na nich właśnie buduje swój model biznesowy i generuje gros przychodów.

Rozumiemy, że nasze zapewnienia to za mało. Wszystkie kampanie reklamowe podpięte są pod narzędzia analityczne. Pokazują one jaka jest skuteczność danej kampanii, dobranych fraz, zainteresowanie nimi internautów, jak przebiegał proces zakupowy w sklepie internetowym. Właśnie dzięki tej analityce możemy pracować nad ciągłą poprawą skuteczności kampanii reklamowych.