Content marketing
Wartościowe i odpowiednio dobrane treści na stronie internetowej, to jeden z filarów każdej dobrze zrobionej strategii marketingowej, ale też czynnik, który może wpływać na widoczność w wyszukiwarce, więc i ruch na stronie.
Chcesz rankować w Internecie i zwiększyć sprzedaż? A może wypromować produkty i usługi oraz zbudować wśród użytkowników świadomość swojej marki? W takim razie musisz zadbać o content marketing.
Co możesz zyskać
dzięki content marketingowi?
- Odpowiesz na potrzeby konkretnej grupy docelowej.
- Zyskasz wartościowe treści, których ludzie szukają i potrzebują.
- Masz szansę stworzyć sieć lojalnych odbiorców, którzy zmienią się w stałych klientów.
- Więcej użytkowników na Twojej stronie to również wzrost sprzedaży.
- Możesz poprawić widoczność swojej firmy w wyszukiwarce i zwiększyć ruch na stronie.
- Zbudujesz pozytywny wizerunek swojej marki i poprawisz jej rozpoznawalność.
- Zaprezentujesz swoją ofertę w ciekawy sposób.
Dlaczego Range jest dobrym wyborem
dla Twojej firmy?
Jeżeli szukasz agencji marketingowej, która zadba o odpowiednio dobrane materiały promujące dla Twojej strony internetowej, to nie mogłeś lepiej trafić. Dlaczego?
- Mamy bogate doświadczenie w marketingu internetowym, które zbieraliśmy przez prawie 20 lat.
- Jesteśmy na bieżąco ze wszelkimi nowinkami branżowymi, a działania opieramy zarówno na sprawdzonych metodach pracy, jak i najnowszych narzędziach.
- Potrafimy wykorzystać nasze doświadczenie i szeroką wiedzę w praktyce w taki sposób, żeby przyniosły jak największe korzyści Twojej firmie.
- Zapewniamy sprawną realizację zadań dostosowanych konkretnie do Twojej marki i danej potrzeby.
- Twoja firma należy do nietypowej branży? Zapraszamy do nas. Mamy ekspertów specjalizujących się w różnorodnych dziedzinach.
- Nasze treści zawsze są wykonywane z najwyższą starannością. Teksty są poprawne językowo i wartościowe merytorycznie.
Co wchodzi w skład content marketingu
i dlaczego jest tak ważny?
Content marketing to długofalowe działania promujące markę oraz budujące relację z odbiorcą za pomocą wartościowych treści. Działania te mogą przybierać różne formy. Najbardziej kojarzą nam się z nimi treści pisane, np. artykuły blogowe lub sponsorowane, opisy produktów i kategorii w sklepach internetowych. Jednak warto zaznaczyć, że w jego skład wchodzą również zdjęcia, materiały video, infografiki czy nawet podcasty. Content jest określany jako jeden z najważniejszych elementów strony internetowej. To treść przyciąga odbiorców, tworzy zaangażowanie oraz lojalnych klientów, dlatego warto zająć się nim jak najwcześniej. Agencja Range może Ci w tym pomóc.
Strategia content marketingowa
– klucz do sukcesu
Użytkownicy nie zwracają już dużej uwagi na reklamy. Jak więc wyróżnić się spośród tłumu i trafić swoim materiałem do właściwej osoby? Odpowiedzią może być właśnie content marketing. Jednak jeżeli chcemy się odróżnić od konkurencji, musimy ją najpierw poznać. W ten sposób dowiemy się, czego nasi odbiorcy potrzebują. Najważniejsze jest, żeby znaleźć w gąszczu firm miejsce dla siebie. Warto również zaznaczyć, że potrzeby użytkowników ciągle się zmieniają, dlatego tak istotne jest obserwowanie danych i bieżąca aktualizacja strategii marketingowej.
Co eksperci z Range mogą dla Ciebie zrobić w ramach współpracy?
Zajmujemy się szeroko pojętym content marketingiem. Od tworzenia treści, e-booków, infografik, aż po zdjęcia i video. Oto przykłady zadań, które możesz nam zlecić:
- Copywriting – stworzymy dla Ciebie różnorodne treści potrzebne do działań marketingowych.
- Publikacja treści u wydawców zewnętrznych — artykuły sponsorowane, z Twoim lub naszym copywritingiem.
- Tworzenie zdjęć, filmów reklamowych, animowanych, whiteboard dopasowanych do charakteru firmy, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów.
- Budowa i rozwój serwisów eksperckich, branżowych.
- Prowadzenie blogów firmowych.
- Tworzenie treści na Social Media.
- Pisanie artykułów reklamowych.
- Zintegrowanie strategii pozycjonowania z contentową, co pozwoli nam uzyskać maksimum korzyści dla Twojej strony internetowej.
- Budowanie skutecznego lejka sprzedażowego.
Podchodzimy do zagadnienia wielowątkowo, dlatego warto powierzyć content marketing właśnie nam – ekspertom doskonale znającym standardy SEO i SEM, z doświadczeniem w tworzeniu treści na wewnętrzne i zewnętrzne serwisy dla klientów z różnych branż.
Jak będzie wyglądała nasza współpraca?
Każdy chce wiedzieć, jak będzie przebiegała współpraca z agencją, która będzie miała duży wpływ na Twoją stronę internetową. Dlatego przedstawiamy krótki przewodnik o tym, co dla Ciebie będziemy robić po kolei.
- Na samym początku chcemy poznać Twoje cele, potrzeby i oczekiwania. Te informacje pozwolą nam wybrać odpowiednie działania i wstępnie je wycenić.
- Następnie stworzymy dokładną strategię, analizując przy tym Twoją branżę, konkurencję, obecny content. Ustalimy co, kiedy i jak zrobimy.
- W dalszej kolejności przejdziemy do realizowania zadań. Napiszemy dla Ciebie odpowiednie teksty, przygotujemy zdjęcia i inne uzgodnione materiały.
- Chcemy, żeby cały projekt był zgodny z Twoją wizją, dlaczego przesyłamy content do akceptacji i z chęcią przyjmiemy ewentualne sugestie dotyczące ich poprawy.
- Kiedy już będziemy wiedzieć, że zadanie zostało zrealizowane według Twoich oczekiwań, kierujemy je do publikacji.
- Ostatnim etapem jest monitorowanie efektów, które prowadzimy w ramach pozycjonowania stron. Przygotowanie treści i publikacja nie muszą oznaczać końca współpracy.
Najczęściej zadawane pytania
Copywriting to pisanie treści reklamowych. W stosunku do niego, content marketing jest znacznie szerszy znaczeniowo. Jego celem jest przyciągnięcie uwagi odbiorców i zbudowanie z nimi relacji za pomocą contentu, czyli między innymi tekstu, obrazu i video. Opiera się przede wszystkim na tworzeniu treści, jej dystrybucji oraz promocji.
W agencji Range mamy specjalistów z wielu dziedzin. Dzięki temu, bez względu na to, czym zajmuje się Twoja firma, z pewnością znajdziemy odpowiedniego copywritera również dla Ciebie. Piszemy artykuły sponsorowane, teksty na blogi, opisy kategorii, produktów oraz usług, artykuły na strony internetowe oraz teksty zapleczowe.
Wybór rodzaju treści zależy od Twojej branży, już wdrożonych działań Twoich oraz konkurencji, możliwości finansowych oraz oczekiwań. Skontaktuj się z nami. Na początku współpracy zawsze zbieramy wspomniane informacje i na ich podstawie możemy zaproponować działania dobrane specjalnie dla Ciebie.