Prowadzenie Komunikacji w Social Mediach

Obsługa
Mediów Społecznościowych

Szerzej nieznane jeszcze 15 lat temu media społecznościowe to dziś jeden z filarów marketingu internetowego. Wykorzystują je nie tylko najwięksi gracze, ale także firmy mniejsze, lokalne, specjalistyczne. W każdym przypadku dają one możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców, zbudowania grupy wiernych Klientów, przekucia obserwujących w nabywców, kreowania wizerunku.

Chcesz poznać swoich odbiorców i dotrzeć do nich ze swoimi treściami? Nie wiesz, jak zacząć? Jesteśmy tu dla Ciebie. Pomożemy Ci stworzyć komunikację w social mediach, która przyniesie zyski i rozpoznawalność Twojej firmie. 

Oferta w pigułce

Kiedy powinieneś się zastanowić nad współpracą z Range w ramach prowadzenia komunikacji w social mediach?

Działania w mediach społecznościowych wiążą się z dużo szerszym obszarem działalności niż jeszcze kilka lat temu. Użytkownicy oczekują coraz bardziej wartościowych treści podanych w przystępnej formie. Chcesz odpowiedzieć na te potrzeby? Możemy Ci w tym pomóc. Odezwij się do nas również, jeśli:

Czego możesz się spodziewać po sprawnym prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych?

Na czym polega marketing w social mediach?

Ze względu na popularność mediów społecznościowych, obecność na nich jest niemal obowiązkowa. Na Facebooku czy Instagramie swoje profile mają zarówno duże firmy, jak i małe przedsiębiorstwa. Chcesz do nich dołączyć? Odezwij się do nas. 

Co możemy dla Ciebie zrobić? Działania na social mediach nie ograniczają się tylko do odpisywania na wiadomości czy komentarze. Co się jeszcze składa na dobrze prowadzony profil?

Jakie serwisy społecznościowe warto wziąć pod uwagę?

Na hasło media społecznościowe przychodzi nam do głowy wiele serwisów. Na których jednak najlepiej budować swoją społeczność? Większość użytkowników korzysta z co najmniej dwóch rodzajów social mediów, więc również i Ty nie musisz się ograniczać do jednego źródła. Jeśli jednak nie masz „mocy przerobowych” albo budżetu, to sugerujemy zrobić jeden profil dobrze, niż więcej, ale słabszej jakości.

Czym się charakteryzują poszczególne serwisy?

Etapy współpracy ze specjalistami z Range

Oto jak może wyglądać nasza współpraca:

Profile społecznościowe – agencja social media

Nie każdy docenia potencjał mediów społecznościowych i nie każdy potrafi w pełni go wykorzystać. Warto bowiem podkreślić, że obecny poziom rozwoju social media sprawił, że nie zbudujemy już prawdziwie zaangażowanej (i kupującej) społeczności, po prostu wrzucając jakiś post na Facebooka. Komunikacja powinna być spójna, w ramach strategicznie określonych ram, interesująca, oparta na identyfikacji potrzeb użytkowników.

 
Czy można prowadzić ją samodzielnie? Oczywiście. Czy można prowadzić ją samodzielnie i dobrze? Jak najbardziej. Trzeba się jednak liczyć z tym, że obsługa Social Media in-house, własnymi siłami, wymaga czasu, wiedzy, umiejętności. Musi to robić pracownik, który naprawdę zna się na SM, a jego czas i praca wcale niekoniecznie będą mniejszym kosztem, niż powierzenie tych działań agencji. Do obsługi przez Agencję oddelegowani są specjaliści od social media, specjaliści od reklamy płatnej PPC prowadzonej w danym kanale, copywriterzy, graficy. Fachowcy, którzy zajmują się tym zawodowo i od lat.

Dzięki temu otrzymujesz:

Prowadzenie Social Media cennik

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile kosztuje prowadzenie Social Media. Zawsze robimy wycenę indywidualną, odpowiadającą na potrzeby Klienta i cele, jakie chce osiągnąć. Jest ona zależna od kilku podstawowych czynników, które warunkują to, jak dużo czasu nasz zespół poświęci na obsługę. Są to:

Jeśli interesuje Cię prowadzenie Instagrama, Facebooka, LinkedIn albo inne media społecznościowe, to skontaktuj się z nami. Omówimy wstępne założenia współpracy, przygotujemy strategię komunikacji i cennik prowadzenia profili Social Media.

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Portale społecznościowe wciąż się rozwijają, a liczba użytkowników stale rośnie. To wszystko sprawia, że prowadzenie profilu na jednym z serwisów wymaga wprowadzania nowych sposobów komunikacji, aktualizowanych, wartościowych treści i stosowania innych narzędzi, które umożliwią wyróżnienie się spośród konkurencji oraz przyciągnięcie uwagi użytkownika. To bardzo dużo działań, szczególnie trudnych dla osoby bez odpowiedniej wiedzy i znajomości możliwych działań, które mogą przynieść zysk. Natomiast agencja Range ma ekspertów specjalizujących się konkretnie w tym obszarze. Dzięki temu możesz liczyć na przemyślane działania.

Różne portale pomagają spełniać odmienne cele. Przy wyborze konkretnego kanału najważniejsi są jednak odbiorcy. Po przeanalizowaniu Twoich celów względem naszych działań, branży firmy i grupy docelowej, zaproponujemy te media społecznościowe, które będą miały szansę przynieść jak największe zyski właśnie dla Twojej marki.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…