Audyt techniczny sklepu WooCommerce

Audyt techniczny WooCommerce

WordPress to najbardziej znany CRM na świecie, a postawione na nim sklepy WooCommerce również cieszą się olbrzymią popularnością. Są proste w obsłudze i instalacji, wręcz idealne dla małych sklepów i dopiero rozwijających się biznesów. W podstawowej wersji sklep na WooCommerce postawić może w zasadzie każdy – co jednak nie zawsze jest atutem…

Brak wiedzy, umiejętności i doświadczenia może powodować, że sklep owszem, zostanie uruchomiony, ale nie obędzie się przy tym bez błędów. Mogą one pojawić się także później, wraz ze zmianami na sklepie czy instalacjami kolejnych wtyczek. Problemy techniczne występują zarówno w sklepach obsługiwanych przez właścicieli, jak i freelancerów czy nawet profesjonalne firmy. Szczególnie często, gdy nie masz stałej opieki serwisowej WooCommerce, a korzystasz doraźnie z usług różnych firm do poszczególnych zadań.

Jeśli taka sytuacja występuje u Ciebie albo podejrzewasz, że coś nie do końca „gra” z oprogramowaniem, zwróć się do Range – wykonamy ekspercki audyt sklepu WooCommerce.

Oferta w pigułce

Jak wygląda audyt sklepu WooCommerce

Okresowa weryfikacja stanu oprogramowania jest zalecana, nawet jeśli wydaje się, że wszystko działa w porządku, ale na sklepie wprowadzane są zmiany, jak np. instalacje kolejnych wtyczek. Jest również konieczna, jeśli występują jakieś problemy z jego funkcjonowaniem – np. klienci zgłaszają, że nie mogą sfinalizować zamówienia lub nie dochodzą do nich maile, zdjęcia produktów nie wyświetlają się, opisy „gubią” formatowanie, jakieś strony stają się niedostępne, w logach zaczyna roić się od errorów…

W tym momencie wypada zwrócić się do specjalistów, ponieważ każda przerwa w działaniu sklepu czy brak możliwości złożenia zamówienia powoduje, że tracisz pieniądze. W ramach technicznego audytu sklepu WooCommerce sprawdzimy:

Kiedy warto przeprowadzić audyt sklepu WooCommerce?

Wykonywany przez nas audyt sposobem na zapewnienie optymalnego działania sklepu, zgodnego z oczekiwaniami użytkowników, robotów wyszukiwarek, ale także samych jego właścicieli i obsługi.  Pozwala to także nadążyć za trendami wyznaczanymi przez największych graczy, a później oczekiwanych przez kupujących również w mniejszych sklepach.

Pokusimy się o stwierdzenie, że brak regularnego audytowania sklepu jest barierą na drodze do jego rozwoju i pełnego wykorzystania potencjału. Na pewno więc zalecimy przeprowadzenie audytu WooCommerce w następujących przypadkach:

Czy tylko audyt sklepu WooCommerce?

Na wstępie proponujemy podstawowy zakres audytu sklepu internetowego, skupiony na aspektach technicznych, rzutujących na jego funkcjonalność i działanie. Na tym jednak nasza oferta nie musi się kończyć. Możemy wykonać dla Ciebie także:

Wynik audytu sklepu WooCommerce
– i co dalej?

Po przeprowadzeniu dokładnego audytu Twojego sklepu WooCommerce przygotujemy szczegółowy i kompleksowy raport.
Można go porównać do mapy drogowej, która wskazuje najkrótsze i najbardziej efektywne ścieżki do celu, a w tym przypadku do zwiększenia efektywności i rentowności Twojego biznesu.

W raporcie znajdziesz następujące elementy:

Wycena uwzględnia już rabat – zidentyfikowaliśmy błędy, wiemy, skąd się biorą i jak je usunąć, więc nasza praca będzie łatwiejsza, stąd i niższa cena. Gramy fair.

Możemy też zaproponować usługę wsparcia i administracji sklepów WooCommerce, ich pozycjonowania czy też obsługi kampanii PPC. Działamy całościowo – dajemy Ci wszystko, czego potrzebujesz do sprawnej działalności w Internecie.

Sprawdź, co zyskasz z naszą Agencją
Marcin Caban
New Business Manager
poniedziałek–piątek w godz. 9–17
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania

Prędkość wczytywania elementów strony czy działania jej kodu to tylko jeden z elementów audytu. Nasze działania są dużo szersze, ale owszem, praktycznie zawsze po wdrożeniu zaleceń z audytu strona może działać szybciej.

Prościej na pewno, taniej również. Ale niekoniecznie lepiej. To właśnie przeładowanie wtyczkami, które często nie są ze sobą kompatybilne, bardzo często powoduje błędy. W dodatku trzeba wiedzieć, jak je skonfigurować, by faktycznie były użyteczne w danych przypadku, a to nie zawsze jest łatwe, czasem wręcz niemożliwe.

Dokładny harmonogram prac zależy od dostępności naszych ekspertów. Mamy jednak cały dział poświęcony WooCommerce i WordPress, więc zwykle w ciągu 1-2 tygodni jesteśmy w stanie przedstawić raport.

Ten audyt poświęcony jest kwestiom właśnie technicznym, czyli samu oprogramowaniu i jego funkcjonalności. Jednak roboty wyszukiwarek biorą pod uwagę także błędy techniczne, wskaźniki Core Web Vitals, czy czas spędzony na stronie, więc w praktyce jak najbardziej możne nastąpić przełożenie na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednak jeśli zależy Ci głównie na poprawieniu widoczności, to skontaktuj się z nami, by porozmawiać o działaniach SEO.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…